eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy opcja "Kup Teraz" w Allegro jest równoznaczna z umowa pomiędzy kupujacym a sprzedającym ? › Czy opcja "Kup Teraz" w Allegro jest równoznaczna z umowa pomiędzy kupujacym a sprzedającym ?
  • Data: 2006-09-14 22:03:22
    Temat: Czy opcja "Kup Teraz" w Allegro jest równoznaczna z umowa pomiędzy kupujacym a sprzedającym ?
    Od: "ViperPL" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i proszę o pomoc osoby obeznane w temacie.

    Dokonałem zakupu pewnego towaru uzywając opcji Kup Teraz. Po przeczytaniu
    tytułu aukcji oraz zobaczeniu zdjęcia uzyłem bez wahania opcji Kup Teraz.
    Cena kup teraz była bardzo atrakcyjna. Po kupieniu przedmiotu przeczytałem w
    wolnych chwili dalszy opis towaru, gdzie na samym dole sprzedający napisał
    cenę znacząco różniącą się od tej przy opcji Kup Teraz (oczywiście w opisie
    była wyższa).
    Jak wiadomo po zakupie na allegro dostaje się e-maila w którym
    wyszczególniona jest "kwota do zapłaty" etc.

    Czy sprzedający jest zobowiązany sprzedać mi przedmiot za cene która
    widniała przy opcji kup teraz ?
    Jeśli polubownie odstapię od zakupu towaru za cenę z opcji KUP TERAZ, to czy
    mam prawo rządać jakiej kolwiek rekompensaty finansowej ?

    Cena kup teraz - 2700 zł
    Cena która była wtłoczona w treśc opisu aukcji to 27 000

    Pozdrawiam i dziekuję za pomoc :)