eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy opcja "Kup Teraz" w Allegro jest równoznaczna z umowa pomiędzy kupujacym a sprzedającym ? › Re: Czy opcja "Kup Teraz" w Allegro jest równoznaczna z umowa pomiędzy kupujacym a sprzedającym ?
  • Data: 2006-09-15 06:46:04
    Temat: Re: Czy opcja "Kup Teraz" w Allegro jest równoznaczna z umowa pomiędzy kupujacym a sprzedającym ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ViperPL" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eecnfh$9va$1@mx1.internetia.pl...

    > Czy sprzedający jest zobowiązany sprzedać mi przedmiot za cene która
    > widniała przy opcji kup teraz ?

    zobowiazany nie jest

    > Jeśli polubownie odstapię od zakupu towaru za cenę z opcji KUP TERAZ, to
    > czy
    > mam prawo rządać jakiej kolwiek rekompensaty finansowej ?

    tak, jest to tak samo traktowane jako umowa ustna, ktora w polsce jest zcw
    prawnie wiazaca i odstapienie od niej wiaze sie z wyplata rekompensaty,
    siegajacej o ile to prawna do 10% faktycznej wartosci przedmiotu
    transakcji

    oczywiscie jesli chcesz cokolwiek ugrac w tej sprawie to tylko i wylacznie
    droga sadowa, byly juz 2 sprawy dotyczace licytacji przy okazji finalow
    wosp, kiedy to wylicytowano przedmioty i niezakupiono, obie sprawy
    fundacja wygrala, slyszalem rowniez o podobnej sprawie dotyczacej
    sprzedazy jakiejs knajpy na allegoro gdzie ktos wystawil za 1pln a inny
    kupil :) podobno ten co kupil dostal rekompensate ale czy to prawda, nie
    mam pojecia