eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy opcja "Kup Teraz" w Allegro jest równoznaczna z umowa pomiędzy kupujacym a sprzedającym ? › Re: Czy opcja "Kup Teraz" w Allegro jest równoznaczna z umowa pomiędzy kupujacym a sprzedającym ?
  • Data: 2006-09-15 07:00:52
    Temat: Re: Czy opcja "Kup Teraz" w Allegro jest równoznaczna z umowa pomiędzy kupujacym a sprzedającym ?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > zobowiazany nie jest

    Coś piszesz sprzeczności. Jak nie jest zobowiązany to czemu niżej
    twierdzisz że to umowa "ustna"?

    > tak, jest to tak samo traktowane jako umowa ustna, ktora w polsce jest
    > zcw prawnie wiazaca i odstapienie od niej wiaze sie z wyplata
    > rekompensaty, siegajacej o ile to prawna do 10% faktycznej wartosci
    > przedmiotu transakcji

    A te 10 % sam wymyśliłeś? I przypominam że wyżej twierdziłeś że ktoś nie
    jest zobowiązany do sprzedaży, a więc należy domniemywać że uważasz, że
    do umowy nie doszło.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam