  • 21. Data: 2019-12-13 16:29:13
    Temat: Re: Czy odpowiedzialnych za awarię sieci ciepłowniczej w Warszawie spotkają konsekwencje prawne
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > To chytrze zadaje pytanie: "Czy wyklucza pan zamach terrorystyczny?".
    > No i teraz można odpowiedzieć, tak, albo nie.

    Można też: "Na obecną chwilę jest za wcześnie, żeby formułować
    jakiekolwiek wnioski".

    Choć wtedy też mogą napisać, że policja nie wyklucza np. samobójstwa.
    Skoro za wcześnie na *jakiekolwiek* wnioski... :)

  • 22. Data: 2019-12-13 16:36:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 16:25, Queer pisze:
    > No i widzisz, mówiłem. Powiesz "skacz debilu" a ten będzie pytał "jak
    > wysoko?".

    :))))))))))))))))))))

  • 23. Data: 2019-12-13 16:37:57
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 16:29, Queer pisze:
    > Można też: "Na obecną chwilę jest za wcześnie, żeby formułować
    > jakiekolwiek wnioski".

    ano, queer za cienki jest, aby wyciągać jakiekolwiek wnioski:)))))))))))

  • 24. Data: 2019-12-13 16:43:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 13 Dec 2019 15:29:13 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > Można też: "Na obecną chwilę jest za wcześnie, żeby formułować
    > jakiekolwiek wnioski".

    Językoznawcy nie będą zachwyceni:
    https://obcyjezykpolski.pl/nie-mowmy-na-ta-chwile-sp
    rawa-wyglada-tak/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2019-12-13 18:10:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 13 Dec 2019 15:25:29 +0000, użytkownik Queequeg napisał:

    > No i widzisz, mówiłem. Powiesz "skacz debilu" a ten będzie pytał "jak
    > wysoko?".

    Niech już będzie że i ja się zeszmacę i wezmę udział w wątku niejakiego u2,
    między z, Animką i Filipem. Mam pytanie - czemu w ogóle włazisz w jego
    wątek? Na co masz nadzieję?
    Zostaw ten margines w własnym sosie. Niech se u2 gada z Animką czy Filipem
    do us... śmierci.

    --
    Jacek

  • 26. Data: 2019-12-13 18:17:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 18:10, Jcek Maciejew pisze:
> [...]
    > wątek? Na co masz nadzieję?
    > Zostaw ten margines w własnym sosie. Niech se u2 gada z Animką czy Filipem

    ale ale każdy może pisać co chce, a że queer na dzień dobry wali
    kretynem, to niech nie spodziewa się niczego innego jak mojego
    serdecznego spontanicznego śmiechu:)

    btw jcek to znany antyklerykał, który nienawidzi katolików, bo jak sam
    pisał, wychował się w katolickiej rodzinie, no i oddałby swoje dzieci,
    których najwyraźniej nie ma, na wychowanie dla pary gejów:)

  • 27. Data: 2019-12-13 18:43:06
    Od: Runt <r...@a...po>

    W dniu 2019-12-12 o 10:59, ubecki dureń i ciota u2 pisze:
    > jak jest zima, to musi być zimno, a że ruła pękła to takie są prawa
    > fizyki, których się nie zmieni, i nie bądź pan głąb:)
    >
    > https://www.stefczyk.info/2019/12/12/rzecznik-rzadu-
    nie-wyklucza-ze-odpowiedzialnych-za-awarie-sieci-cie
    plowniczej-w-warszawie-spotkaja-konsekwencje/

    --
    Runt

    "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

  • 28. Data: 2019-12-13 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ponieważ miewam z tym kontakt, to Ci powiem, jak to wygląda. Leży
    > sobie przykładowo TIR w rowie. Przyjeżdża dziennikarz. Jesli zapyta
    > o przyczyny, to każdy mu powie, że nie wiadomo. To chytrze zadaje
    > pytanie: "Czy wyklucza pan zamach terrorystyczny?". No i teraz można
    > odpowiedzieć, tak, albo nie. Jeśli powiesz "tak", to zacznie pytać,
    > na jakiej podstawie. Najprościej powiedzieć "nie". Ponieważ nie
    > wiadomo, co się stało i niczego wykluczyć nie można. No i teraz
    > dziennikarz pisze tytuł: "Wywrócił się TIR - policja nie wyklucza
    > zamachu terrorystycznego". Niby prawda :-)

    Ech, Robercie, robisz z jakiejs fragmentu rzeczywistosci prawde
    objawiona.
    A tak naprawde wyglada to tak, ze kazdy z tych "prawdomownych"
    kur...czaków mowi tak zeby w razie czego wszystkiego sie moc potem
    wyprzec.
    Zdania przypuszczajace, niedopwiedzenia, dookreslenia w stylu "na ten
    moment" wreszcie odpowiada w ogole nie na to pytanie co było zadane.
    I potem mamy takie kwiatki ze cała Polska słyszała ze Gowin bedzie
    ministrem wojny :) a jednak nikt tego przeciez nie powiedział...
    I nie łudz sie, nikt sie z tym nie rodzi, są tego uczeni (ucza sie sami)
    na licznych szkoleniach z technik manipulacji, z unikania technik
    manipulacji...
    Zreszta sam pewnie wiesz kto takie szkolenia prowadzi.

    W omawianym przeciez ciebie przypadku taki rzecznik powinien odpowiedziec
    tak: na razie nie znamy przyczyn ale wydaje sie ze pytanie o zamach
    terrorystyczny na tym etapie powinno kazac przemyslec szanownej pani
    wybór zawodu :)))

    > I zapewne tak powiedział. Potem poszły pytania dodatkowe :-)

    Alez oczywiście. biedny rzecznik... ;-DDD

    > Nie każdy, bo przykładowo ja nie.

    ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 29. Data: 2019-12-13 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > Teraz ten opóźniony kretyn znowu przerobi Queequeg na Queer i będzie
    > się cieszył jakby mu ktoś do zupy nasikał. Taki poziom wczesnej
    > podstawówki.

    Wspolczuje. Plonkownica nie działa? Ja go odscorowałem dawno temu,
    sporadycznie mi sie pokaze jakis jego post.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 30. Data: 2019-12-13 21:49:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > wątek? Na co masz nadzieję?
    > Zostaw ten margines w własnym sosie. Niech se u2 gada z Animką czy Filipem

    Sprawdzaleś czy ja z nimi wszystkimi gadam, czy swoje winy przerzucasz
    na mnie? Spadaj.

    --
    animka