  • 21. Data: 2011-06-29 10:07:09
    Temat: Re: Czy obrażono tutaj uczucia religijne?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Ława napisa?(a):

    > Formalnie kult świętych to herezja.

    Wydaje mi się, że masz na myśli obrazki z wizerunkiem Świętych a nie o
    Świętych - ale nie jestem Inkwizytorem więc trzymać się tej wersji do
    upadłego nie będę ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 22. Data: 2011-06-29 10:16:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Ława napisa?(a):

    > Oj, nie ma co się oszukiwać - polskie chrześcijaństwo to stare, dobre,
    > pogańskie wierzenia z mnóstwem opiekuńczych bożków i boginią-matką,
    > tylko zaadaptowane i ubrane w chrześcijańskie szatki przez sprytnych
    > misjonarzy z dawnych czasów, usiłujących zjednoczyć Europę pod jedną władzą.

    Obrazek z naszą boginią-matka i królowa Polski został kiedyś wywieziony
    na Haiti przez polskich żołnierzy we francuskich mundurach i do dziś ta
    sama osoba jest tam czczona w kreolskiej odmianie kultu VooDoo jako
    Czarna Madonna Ezili Danto, której w ofierze składa się wieprzowinę i
    rum: http://www.earthsongforums.com/wp/wp-content/uploads
    /2010/10/danto.jpg

    j.

  • 23. Data: 2011-06-29 10:25:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-06-2011 12:07, januszek pisze:
    > Andrzej Ława napisa?(a):

    > Wydaje mi się, że masz na myśli obrazki z wizerunkiem Świętych a nie o
    > Świętych - ale nie jestem Inkwizytorem więc trzymać się tej wersji do
    > upadłego nie będę ;P

    Chyba określenie "monoteizm" do czegoś zobowiązuje?

    Chociaż jakby ten mityczny Jeszua zobaczył, co się porobiło z tej jego
    kołka rybackiego to by drugi raz trupem padł i pewnie już się nie
    podniósł. Co tam bożki i bóstewka, szlag by go trafił na ten cały
    bizantyński przepych firmowany jego imieniem.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 24. Data: 2011-06-29 10:29:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maddy napisa?(a):

    > Chyba określenie "monoteizm" do czegoś zobowiązuje?

    Tak, trzeba wyprzeć ze świadomości, że Najświętsza Maryja Panna Królowa
    Polski po godzinach jest też Erzulią: pl.wikipedia.org/wiki/Erzulie ;)

    j.

  • 25. Data: 2011-06-29 11:31:43
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 29.06.2011 11:30, Maddy wrote:
    > W sumie możliwe. W końcu ten to nawet z faszystami się nie kumał (co to
    > tam taki Pinochet)

    Nie znasz znaczenia słowa faszyzm, powielasz komunistyczną propagandę,
    która próbowała urobić faszyzm ze wszystkiego co nieprzychylne Kremlowi.

  • 26. Data: 2011-06-29 11:32:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maddy

    > A poza tym był taki sympatyczny i bajkowy w
    > tym swoim jeżdżącym akwarium.

    ROTFL.

  • 27. Data: 2011-06-29 19:33:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kk pisze:
    > (nie jestem katolikiem!)

    już to jest obrazą moich uczuć religijnych.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 28. Data: 2011-07-01 00:05:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 Jun 2011, Andrzej Ława wrote:

    > A w ogóle jest miejscem?

    To zależy, w jakiej przestrzeni usiłujemy dokonać określenia.
    W przestrzeni adresów IP oraz przestrzeni nazw (DNS)
    niewątpliwie jest.

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2011-07-01 06:13:22
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > To zależy, w jakiej przestrzeni usiłujemy dokonać określenia.
    > W przestrzeni adresów IP oraz przestrzeni nazw (DNS)
    > niewątpliwie jest.

    A w przestrzeni przepisów prawa? ;)

    Bo jeśli przyjąć, że jest to "miejsce publiczne", to zasadniczo za np.
    bluzganie policja powinna ścigać z urzędu za "zakłócanie spokoju w
    miejscu publicznym" ;->

  • 30. Data: 2011-07-02 08:21:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Jul 2011, Andrzej Ława wrote:

    > A w przestrzeni przepisów prawa? ;)
    >
    > Bo jeśli przyjąć, że jest to "miejsce publiczne", to zasadniczo za np.
    > bluzganie policja powinna ścigać z urzędu za "zakłócanie spokoju w
    > miejscu publicznym" ;->

    Hm... na wersję ze spokojem bym nie liczył, bo w odróżnieniu od
    bluzgów słanych głosowo, "zakłócenia" doznaje się wyłącznie w wyniku
    czynnego sciągania treści, bierni uczestnicy zajścia nie są
    niepokojeni ;)

    pzdr, Gotfryd