  • Data: 2008-03-03 21:10:22
    Temat: Czy nauczyciel jest funkcjonariuszem publicznym?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może mi coś umknęło. To, ze jest osobą pełniącą funkcje publiczną (art.
    115§19 kk) oraz, że przysługuje mu ochrona przewidziana dla funkcjonariuszy
    publicznych (art. 63 Karty Nauczyciela). A ż tu nagle zaskoczono mnie w
    urzędowym piśmie takim tematem do omówienia: "zmiany w kodeksie karnym w
    związku z uznaniem nauczycieli jako funkcjonariuszy publicznych (...)".

    Umknęła mi jakaś zmiana? Może jest planowana, ale nie ma jej w
    publikowanych tekstach jednolitych? Wie ktoś coś na ten temat?

    Google wyrzucają kilka informacji dotyczących dyskusji sprzed 2 lat
    związanych ze zmianami ministra Giertycha, ale nie znalazłem żadnej
    konkretnej informacji o zmianie powodującej uznanie nauczyciela za
    funkcjonariusza publicznego.