    From: Bankowy <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy należy mi się odprawa od pracodawcy?
    Date: Fri, 10 Aug 2007 06:51:59 +0000 (UTC)

    Właœnie dostałem wypowiedzenie z pracy przez pracodawcę (bez mojej
    winy) i zastanawiam się czy należy mi się odprawa.
    - jestem na okresie próbnym
    - dostałem dwutygodniowe wypowiedzenie wraz ze zwolnieniem od
    obowišzków względem pracodawcy
    - na wypowiedzeniu jest wymieniony art. 30 par.1 pkt 2 KP
    - powodem zwolnienia jest fakt, że niedługo biorę œlub, a moja
    narzeczona też tam pracuje (ona mnie rekomendowała i ani dział HR, ani
    bezp. kieronik nie mieli nic przeciw) i rzekomo będziemy przenosić
    życie prywatne do pracy. /niestety tego nie mam na piœmie/

    No i czy w takiej sytuacji mogę liczyć na odprawę? A może powinienem
    odwoływać sie do sšdu pracy?
    Jeœli potrzeba dodatkowych informacji, to dopiszę.

    --
    pzdr
    Bankowy