  • 41. Data: 2008-04-28 21:20:07
    Temat: Re: Czy można złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w tej sprawie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Apr 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > Bzdura kompletna - wzrost ofiar to skutek wpływu Saturna oraz wzrostu
    > aktywności gremlinów.

    Jasne.
    Jakby spadło, to oczywiście byłby pozytywny skutek nakazu.

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2008-04-28 21:25:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Apr 2008, Johnson wrote:

    > Bo?

    Złe pytanie.
    Powinno brzmieć: "które światła powinni powłączać piesi".
    Bo zdaje się to (zgodnie z oczekiwaniem) gęstość rozjechanych pieszych
    co nieco wzrosła, prawda li to?

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2008-04-28 22:13:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Jasne.
    > Jakby spadło, to oczywiście byłby pozytywny skutek nakazu.

    Też nie. Nie da się powiązać w sumie mieszczącej się w granicach błędu
    różnicy z jakąkolwiek konkretną zmianą.

  • 44. Data: 2008-04-29 06:10:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 28 kwiecień 2008 18:53
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fv4vdv$g7a$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tak sam przeciw jak twój za. To po prostu była kontra twojej głupiej
    > argumentacji, jakoby cokolwiek miało wynikać z faktu że ty od wielu lat
    > jeździsz na światłach.

    Nie, z tego faktu wynika jedynie zwiększone bezpieczeństwo. To ten fakt
    wynika z moich obserwacji, które dowodzą tegoż zwiększenia. O czym zresztą
    pisałem.

    > Nie żartuj sobie. To ze wprowadza się jakieś przepisy nie jest dowodem
    > na nic (poza ewentualnie głupota wprowadzających, jeśli przepisy są
    > głupie, jak w tym wypadku).

    tak, tak, tak....

    > Myślę że twój sposób rozumowania może być zastosowany na przykład do
    > wprowadzenia powszechnego ogranicznika prędkości w samochodach do takich
    > np 90 km/h.

    No niekoniecznie, bo np. na autostradzie masz 130.

    > Wtedy nie będzie niejednoznaczności, nikt nie przekroczy
    > prędkości maksymalnej [w sumie jak się wstawić coś do znaków, co wysyła
    > sygnały to może to przełączać ogranicznik w tryb obowiązujący na danym
    > odcinku drogi], bo ogranicznik nie pozwoli i nie będzie się tłumaczył że
    > mu się "przycisnęło".

    To byłoby bardzo wskazane. Ja np. często przekraczam ograniczenia dlatego,
    że mnie już noga boli od trzymania jej w powietrzu. Więc takie mechaniczne
    ograniczenie byłoby bardzo miłe.

    > Można jeszcze wieloma takim pomysłami
    > "uszczęśliwić" ludzi bo przecież oni są głupsi od światłego ustawodawcy.

    No skoro łamią ograniczenia prędkości, najwyraźniej są. Też mi się niestety
    zdarza i w sumie takie rozwiązania, jak proponujesz, byłyby korzystne.
    Bałbym się tylko nadużyć ze strony przestępców, więc niestety nic z tego
    chyba.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 45. Data: 2008-04-29 06:15:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > Nie, z tego faktu wynika jedynie zwiększone bezpieczeństwo.

    Już po tym nie czytam dalej. Bo to świadczy ..., a nie ważne, dziś będę
    grzeczny.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 46. Data: 2008-04-29 06:46:36
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > A jaki to model tak ma?

    Model dosyć popularny, to raczej swiatła tak ustawione w co poniektórych
    autach.

    boropi

  • 47. Data: 2008-04-29 07:29:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 29 kwiecień 2008 08:46
    (autor boropi
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fv6gl1$l6p$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Model dosyć popularny, to raczej swiatła tak ustawione w co poniektórych
    > autach.

    Zgodnie z przepisami?

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 48. Data: 2008-04-29 13:19:46
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > natomiast na stronie www.mamdzieckozkosmita.pl jest napisane ze kazda
    > kobieta ktora nie znajdzie meza do 30 roku zycia jest wiedzma i jest
    > odpowiedzialna za HIV.

    To mogę oficjalnie wyciągnąć miotłę z szafy ;)
    --
    ___ -- ___
    '=_\(",)/_='

  • 49. Data: 2008-04-29 20:20:57
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 28 Apr 2008 00:45:08 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > jest sporo
    > argumentów przemawiających za zniesieniem nakazu. Ale to tylko argumenty.
    > Argumentów przeciwnych też by się kilka znalazło.

    z własnych obserwacji:
    podczas słonecznej pogody czy samochód na światłach czy bez... widzialność
    go jest praktycznie taka sama

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 50. Data: 2008-04-29 20:47:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:fv7vvi$a7a$1@achot.icm.edu.pl...

    > z własnych obserwacji:
    > podczas słonecznej pogody czy samochód na światłach czy bez...
    > widzialność
    > go jest praktycznie taka sama

    Tylko, czy to argument przemawiający za szkodliwością używania świateł?