eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można zaskarżyć Spóldzielnie o bezprawne pobranie opłat dodatkowych doliczonych do ceny mieszkania po zawarciu aktu notarialnego › Czy można zaskarżyć Spóldzielnie o bezprawne pobranie opłat dodatkowych doliczonych do ceny mieszkania po zawarciu aktu notarialnego
  • Data: 2009-06-08 10:56:19
    Temat: Czy można zaskarżyć Spóldzielnie o bezprawne pobranie opłat dodatkowych doliczonych do ceny mieszkania po zawarciu aktu notarialnego
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem Spóldzielnia , która buduje mi mieszkanie,
    najprawdopodobniej bezprawnie pobrała tzw opłaty partycypacyjne.
    Czyli dodatkowe koszty na rozwój Spóldzielni, przynajmniej mam takie
    informacje ,ze nie powinna zgodnie z prawem spóldzielczym, plus jeszcze
    zawyżony koszt działki.

    Mój problem polega na tym ,ze będę zmuszony do podpisania aktu notarialnego,
    bo wymaga tego bank, zeby obniżyc koszt kredytu i nie wypowiedzieć go przed
    terminem.

    A mam informacje , ze jak podpisze ten akt, to czy opłata bezprawna czy nie,
    to już przepadło i nie mogę wystąpić o jej zwrot do sądu.
    A z kolei jak nie podpisze, to ze względu na czas trwania spraw sądowych
    przez pare lat, bedę miał duże kłopoty z bankiem.

    Czy ktoś mógłby coś doradzic w takiej sytuacji.

    Pozdrawiam

    mareK