eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można zaskarżyć Spóldzielnie o bezprawne pobranie opłat dodatkowych doliczonych do ceny mieszkania po zawarciu aktu notarialnego › Re: Czy można zaskarżyć Spóldzielnie o bezprawne pobranie opłat dodatkowych doliczonych do ceny mieszkania po zawarciu aktu notarialnego
  • Data: 2009-06-09 06:48:03
    Temat: Re: Czy można zaskarżyć Spóldzielnie o bezprawne pobranie opłat dodatkowych doliczonych do ceny mieszkania po zawarciu aktu notarialnego
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0jpi1$auf$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "mareK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A ta opłata partycypacyjna jest w akt notarialny jakoś wpisana? I z czego
    > ją niby pobierają? Automatycznie z Twojego konta, czy potrącają sobie z
    > wpłaty? Nie było jej w jakiejś umowie czy regulaminie?

    Ta opłata jest w naszych umowach o wybudowanie lokalu jako osobna
    pozycja,którą trzeba było wpłacić na początku czyli wzieli z pierwszej
    wpłaty.
    Po zakończeniu inwestycji to myślę ,że treść aktu to zaproponuje
    Spóldzielnia i nie będzie tam osobnej pozycji o opłacie, tylko ogólna suma i
    albo podpisujesz albo rozwiazujemy umowe i tu jest problem.

    Bo ewentualna sprawa sądowa na pewno nie zakończy sie przed wymagalnym
    podpisaniem aktu.

    Czy mógłby ktos coś doradzić.

    Pozdrawiam

    mareK