  • 11. Data: 2006-04-08 22:36:23
    Temat: Re: Czy można wynając kawałek ściany?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Martinez napisał(a):

    > Generalnie masz rację ale jeśli w grę wchodzi jeszcze tepsa żeby
    > podłączyć łącze do transmisji danych wyświetlanych na telebimie -
    > to problem powraca :)

    To może już nie jest temat na tę grupę, ale chcesz wyświetlać reklamę
    czy live TV? Wszyscy sobie jakoś w tym biznesie dają radę bez tepsy
    (albo prawie bez). A skoro jest to sąsiedni budynek...

    M.

  • 12. Data: 2006-04-09 05:33:50
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-08, Martinez <m...@p...fm> wrote:
    > Witam!
    >
    > Uzgodniłem z sąsiadem, że na jego ścianie powieszę reklamę (oświetloną).
    > Jednak firma dostarczająca prąd nie chce zainstalować podlicznika
    > nawet pomimo zgody właściciela budynku bo chcą żeby była umowa najmu.
    >
    > Czy mogę podpisać umowę najmu na wykorzystanie ściany?

    Nasza wspólnota wynajmuje "część nieruchomości w postaci elewacji
    zewnętrznej (...) pod plansze reklamowe", wynajmujemy też kawałek
    chodnika.

    Renata

  • 13. Data: 2006-04-09 07:52:55
    Od: Martinez <m...@p...fm>

    Dnia 08.04.2006 Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał/a:

    > Skoro niektórzy wynajmują swoje czoło jako powierzchnię reklamową...
    > Albo jakieś piksele :-)

    W sumie racja :)
    Ale może dzierżawią czoło a nie oddają w najem :)

    Martinez

  • 14. Data: 2006-04-09 07:55:04
    Od: Martinez <m...@p...fm>

    Dnia 09.04.2006 Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał/a:

    > Nasza wspólnota wynajmuje "część nieruchomości w postaci elewacji
    > zewnętrznej (...) pod plansze reklamowe", wynajmujemy też kawałek
    > chodnika.

    Fajnie, dzięki za odpowiedź :)

    Martinez