    From: "kamil " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy można kogoś obarczyć odpowiedzialnościa za włamanie
    Date: Sat, 22 Mar 2003 14:14:22 +0000 (UTC)

    Witam.
    Miałem ostatnio przykry przypadek - włamanie do garażu. Garaż ma 3 oddzielne
    drzwi dla każdego użytkownika, natomiast powierzchnia garażowa jest wspólna.
    Jedne z drzwi są bardzo zaniedbane, właściciel się zupełnie tym garażem nie
    interesuje i były ona zamkniete najbardziej prymitywną kłódką jaką można
    kupić- taką, z dużym uchem za 5 PLN pięć złotych do kupienia w Castoramie.
    Pomimo moich uslinych próśb, zeby ten czlowiek kupił inną kłódke zostałem
    zignorowany i wkrótce po tym było włamanie. Ja straciłem rzeczy za ponad 800
    PLN, drugi sąsiad za 600 PLN. Czy można zmusić go żeby zapłacił za skradzione
    rzeczy, ponieważ uważam że drzwi nie były nalezycie zabezpieczone i ignorował
    on moje prośby żeby się tą sprawą zająć. Kolejnym problemem jest to, że
    wszystko działo się w styczniu...
    Czy są w ogóle jakieś szanse na powodzenie w tego typu sprawie?
    dzięki za pomoc
    pozdrawiam
    kamil