  • Data: 2005-09-28 11:43:37
    Temat: Czy mozna domagac sie odszkodowania...?
    Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Moze ktos mi poradzi cos w sprawie moze blahej ale uciazliwej.
    W skrocie wyglada to tak:
    1. Sprawa o podzial nieruchomosci - wyrok korzystny dla mnie wydany w 2001 r
    (prawomocny, po szeregu odwolan przegranej strony).
    2. Przegrana strona powoluje prywatnego geodete, ktory niezgodnie z
    dokumentacja geodezyjna sporzadza opinie, na podstawie ktorych Sad Okregowy
    przekazuje do zbadania sprawe do Sadu Rejonowego.
    3. Sprawe wygrywam ponownie.
    4. Przegrana strona ponownie powoluje wspomnianego w punkcie 2 geodete,
    ktory ponownie sporzadza opinie (teraz inna), na podstawie, ktorej Sad
    Okregowy ponownie przekazal sprawe do zbadania przez Sad Rejonowy.
    5. Czekam na kolejna rozprawe w Sadzie Rejonowym...

    I moje pytanie jest takie:
    Czy po ponownej wygranej moge domagac sie od tego geodety odszkodowania? -
    przez jego (bzdurne) opinie jestem naciagany na rozne koszty.
    Podkreslam, ze nie jest to zaden biegly sadowy tylko prywatny geodeta.

    Dzieki za wszelkie info.

    --
    pozdrawiam Mazi