    From: smogg <s...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mogę chodzić do tej samej szkoły dwa razy?
    Date: Tue, 22 Jun 2010 20:10:32 +1000

    Witam,
    wpadło mi do głowy takie pytanie, czy można w Polsce chodzić do tej
    samej szkoły dwa razy (podstawowej, gimnazjum, liceum/technikum,
    studia)? Pomijajmy sens czegoś takiego, ale teoretycznie jakbym chciał
    po skończeniu ponownie zacząć tą samą szkołę, motywując to np. chęcią
    skończenia jej z lepszym wynikiem.
    Czy można? Są jakieś zapisy prawne, które zabraniają?
    Za darmo czy odpłatnie?

    Czysto teoretyczne pytanie, które nie wiadomo skąd wypłynęło na
    wczorajszej kolacji zakrapianej dość suto winem :)

    pozdro
    smogg