  • 11. Data: 2007-08-14 11:30:05
    Temat: Re: Czy konsument ma prawo do zwrotu towaru bez wad?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    badzio pisze:

    > Dla mnie towar niezgodny z umowa ma wade - jest nia niezgodnosc z umowa
    > i brak mozliwosci korzystania z produktu w sposob taki w jaki to sobie
    > zaplanowalem

    Nie do końca... może być także niezgodny z towarem opisywanym w
    reklamach lub ulotkach.
    Ale to trzeba udowodnić. Nie sądzę żeby przeszło, że oddaje lodówkę, bo
    sprzedawca twierdził mi na ucho, że światełko w środku będzie zmieniało
    kolory...

    Swoją drogą ja zawsze się zastanawiałem, czy można oddać telefon na
    podstawie niezgodności jeżeli bateria nie trzyma tylu a tylu godzin, jak
    to jest opisane w instrukcji itp.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 12. Data: 2007-08-14 11:54:07
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu PlaMa porozsypywal nastepujace haczki:
    > Swoją drogą ja zawsze się zastanawiałem, czy można oddać telefon na
    > podstawie niezgodności jeżeli bateria nie trzyma tylu a tylu godzin, jak
    > to jest opisane w instrukcji itp.

    Jesli udowodnisz ze bateria od poczatku nie trzymala tyle co pisal
    producent...
    --
    badzio

  • 13. Data: 2007-08-14 12:00:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.08.2007 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    > Swoją drogą ja zawsze się zastanawiałem, czy można oddać telefon na
    > podstawie niezgodności jeżeli bateria nie trzyma tylu a tylu godzin, jak
    > to jest opisane w instrukcji itp.

    Przeważnie się asekurują odpowiednim dopiskiem o warunkach...

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2007-08-16 20:38:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    e<>n wrote:
    > Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    > wiadomości news:f9rgph$eol$2@inews.gazeta.pl...

    > towar może nie mieć wad (uszkodzeń technicznych, wad materiałowych,
    > konstrukcyjnych etc.) , a mimo to być niezgodny z umową (na tym
    > polegała właśnie istotna zmiana przepisów i dostosowanie ich do
    > dyrektyw unijnych). ochrona praw konsumenta ma teraz bardzo szeroki
    > zakres.

    tylko trudno egzekwowalny...