  • Data: 2005-06-23 17:45:07
    Temat: Czy im coś grozi?
    Od: Marecki <m...@t...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jest prowadzone przeciwko mnie postępowanie komornicze. Obecnie mieszkam
    u znajomych, jestem tu zameldowany na stałe (mieszkanie jest ich
    własnością, ja nie mam żadnego udziału). Nie posiadam tu żadnego swojego
    majątku - wyniosłem się od żony tak jak stałem, zabierając jedynie
    rzeczy osobiste. Ostatnio wracając do domu zastałem w drzwiach kartkę od
    komornika z groźbą otwarcia i wejścia do mieszkania. Czy komornik MOŻE
    wejśc do mieszkania, które nie jest moje (nawet bez obecności
    właściciela)? A jeśli już wejdzie, to czy może zabrać co popadnie, nie
    dochodząc do tego, czy jakakolwiek z tych rzeczy jest moja?
    Pomóżcie
    Marecki