  • Data: 2002-06-29 08:04:23
    Temat: Czy Pozew czy prośba?
    Od: a...@p...pl (Arnold) szukaj wiadomości tego autora

    Chcę napisać Pozew, a może prośbę o zmniejszenie alimentów. Bardzo proszę o
    pomoc w jaki sposób powinno się to tytuawać, wiem że w tym kraju nie ma
    szans na wygranie takiej sprawy lecz jest możliwość przedłużenia okresu w
    którym kobieta-matka ma uniemożliwione pisanie następnego pozwu o
    zwiększenie alimentów, jest to notorycznie przez nią czynione i suma na
    dziecko jest już bardzo wysoka i przekracza moje
    zarobki,,,. Jak walczyć i się bronić przed bezprawiem.

    Arnold