  • Data: 2006-09-07 19:20:50
    Temat: Czy Lech K. Prezydent RP dopuscil sie pomowienia?
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzisiaj w Wydarzeniach na polsacie puscili wypowiedz Lecha K. w ktorej
    oswiadczyl on(nie cytuje dokladnie), że chociaż go język świerzbi to
    nic nie powie na temat wyroku. Wie dokladnie z jakich srodowisk sie
    wywodzi Sedzia X (tu podal nazwisko przewodniczacej w procesie Zyty G.)
    i mimo iz by chciał by ten fakt nie miał wpływu to zaczyna miec po tym
    watpliwosci czy rzeczywiscie tak jest. Mniejwiecej cos podobnegio
    powiedzial. i moje pytanie brzmi, czy ta wypowiedz na poziomie
    Lepperowskiego "ja tylko pytam" wypelnia znamiona przestepstwa
    pomowienia? Lub jakiegokolwiek innego.

    P.