  • 41. Data: 2014-05-26 13:49:40
    Temat: Re: Czerwony autobus pilnie potrzebny!
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 26.05.2014 12:39, Andrzej Lawa pisze:

    > Twoja logika jest kaleka.

    > Albo jesteś kompletnym idiotą, albo celowo kłamiesz drastycznie
    > przekręcając co napisałem.
    >
    > A ja napisałem co JA bym zrobił na miejscu prokuratora, a nie co zrobi
    > dany prokurator.

    Znowu podpierasz się kłamstwem.
    Przypomnijmy sobie ten fragment dyskusji:

    > Tak. Zobaczymy co z tego wyniknie. W każdym razie, z tego co widać,
    > dokument został złożony do prokuratury. Czekamy na rozwój wydarzeń.

    Twoja odpowiedź:

    "Odmowa wszczęcia postępowania z powodu praku jakiegokolwiekkonkretnego
    uzasadnienia."

    Powiedziałeś to w trybie oznajmującym, a nie w przypuszczającym.
    Nieładnie, oj nieładnie tak kłamać.

    --
    niebieski

  • 42. Data: 2014-05-26 14:05:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2014 13:49, niebieski pisze:

> [...]
    > uzasadnienia."
    >
    > Powiedziałeś to w trybie oznajmującym, a nie w przypuszczającym.

    Uuu, proszę - duch Goebbelsa silny u popleczników JKM.

    Odnosiłeś się do mojego tekstu:

    A teraz przeskoczyłeś do innego fragmentu, notabene WYRWANEGO z
    kontekstu, co znacząco zmieniło ton wypowiedzi.

  • 43. Data: 2014-05-26 15:07:36
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 26.05.2014 14:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Uuu, proszę - duch Goebbelsa silny u popleczników JKM.
    >
    > Odnosiłeś się do mojego tekstu:

    Tak. Zacytowałem tylko ten fragment, abyś mógł to rozwinąc dalej i
    oznajmić wyszeptany przez aluminiową czapeczkę wyrok sądu.

    > A teraz przeskoczyłeś do innego fragmentu, notabene WYRWANEGO z
    > kontekstu, co znacząco zmieniło ton wypowiedzi.

    Nie. Nie przeskoczyłem. Tutaj, w tym fragmencie, oznajmiłeś uzyskane od
    aluminiowej czapeczki informacje o tym co zrobi prokurator. To mnie
    skłoniło do poproszenia, abyś w odniesieniu do dalszej, zacytowanej
    przeze mnie wypowiedzi podał czapeczkowy wyrok sądu.

    To ty manipulujesz, nie ja. Przestań mataczyć, bo to już mnie nudzi.

    --
    niebieski

  • 44. Data: 2014-05-26 16:06:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2014 15:07, niebieski pisze:

    > Tak. Zacytowałem tylko ten fragment, abyś mógł to rozwinąc dalej i
    > oznajmić wyszeptany przez aluminiową czapeczkę wyrok sądu.

    Tylko że aluminiową czapeczkę wykrywacza spisków nosisz ty, pomiocie
    Goebbelsa.

  • 45. Data: 2014-05-26 16:14:50
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 26.05.2014 16:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko że aluminiową czapeczkę wykrywacza spisków nosisz ty, pomiocie
    > Goebbelsa.

    Widzisz głuptasku, kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie.

    --
    niebieski

  • 46. Data: 2014-05-26 18:41:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.05.2014 16:14, niebieski pisze:

    > Widzisz głuptasku, kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie.

    Ano. Poprzedni Wielki Wódz tak wszystko spieprzył, że sobie w łeb
    palnął. Miejmy nadzieję, że tym razem stanie się to ZANIM zginie parę
    milionów ludzi.

    Inna sprawa że wasz wodzuś, głupie gimbusy, tak naprawdę chce mieć tylko
    ciepłą posadkę i ma tak was jak i głoszone ideały w dupie. Ot chociażby
    jego radość ze zwycięstwa naziolków we Francji: "sporo tam narodowych
    socjalistów, ale to potencjalny sojusznik". Jak widać nasz rodzimy
    faszysta nazistów tez lubi.