  • 11. Data: 2008-12-27 17:49:12
    Temat: Re: Czemu ja płacę za ochronę ruin m1?
    Od: kuba <j...@g...com>

    Panowie a zabezpiecznie materiału do śledztwa w sprawie pożaru?

  • 12. Data: 2008-12-27 19:29:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zabezpieczyć ślady włamania i podjąć śledztwo celem odnalezienia
    > sprawcy i odzyskania skradzionego mienia? Może 2000zł to nie M1, ale
    > wydawało mi się, że takie są zadania policji. Za dużo kryminałów chyba
    > się naczytałem.

    chyba jednak nie, bo u mnie np. po wlamaniu przyjechali. Wartosc strat
    bardzo porownywalna.
    Ale co innego podobało mi sie bardziej - wiecie ile trwało sprawdzenie
    znalezionych i zebranych odcisków palców w bazie danych? 2 miesiace!!! Ja
    sie za duzo CSI naogladałem... :)

    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 13. Data: 2008-12-27 23:14:28
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Tylko 2 miesiące? Niemożliwe! W Polsce takie wyszukanie w AFIS-ie trwa ok.
    1-1,5 roku.
    Po 2 miesiącach to ci chyba umorzyli wobec niewykrycia sprawcy. ;)

  • 14. Data: 2008-12-28 01:14:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tylko 2 miesiące? Niemożliwe! W Polsce takie wyszukanie w AFIS-ie trwa
    > ok. 1-1,5 roku.

    no chyba zartujesz? Półtora roku?
    U mnie na pewno sprawdzili po dwóch miesiącach.

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta

  • 15. Data: 2008-12-29 22:54:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tristan wrote:
> [...]
    > sprawcy i odzyskania skradzionego mienia? Może 2000zł to nie M1, ale
    > wydawało mi się, że takie są zadania policji. Za dużo kryminałów

    wiesz ja już słyszałem jak policja przyjechała zabezpieczyć mieszkanie po
    włamaniu, sąsiad ich wezwał, policja połąziła powęszyła i pojechała
    zostawiając mieszkanie z wyłamanymi drzwiami.

  • 16. Data: 2008-12-29 22:56:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > Koszt tego idzie w tysiące i policji po prostu na to nie stać.
    > idąc twoim tokiem myślenia: za mało płacisz na policję, żeby ich było
    > stać na przyjeżdżanie do każdej "dupereli".
    >
    > Śledztwo i tak będzie podjęte, z tyn, że nie ma potrzeby przyjeżdżania
    > do ciebie żeby to zrobić. Można to równie dobrze zrobić bez tego.

    tym bardziej że i tak celem śledztwa będzie szybkie umorzenie sprawy.
    Łatwiej jest przecież wjechac na kwadrat i złapać straszliwych przestepców
    co udostępniali jakieś filmy w sieci.