  • 1. Data: 2008-12-27 16:38:51
    Temat: leasing - co zrobić ?
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    Otóż sytuacja wygląda następująca, w ub.r. (kwiecień) zdecydowałem się na
    wyleasingowanie drukarki wielkoformatowej. Miało to być uzupełnienie mojej
    działalności - policzyłem ile zostawiam za wydruki w innych firmach,
    wybrałem maszynę i załatwione - maszyna jest rentowna dla mnie do pewnego
    poziomu jej kosztów. po znanych powszechnie zawirowaniach na rynku sytuacja
    mocno się zmieniła, rata leasingu prawie się podwoiła - maszyna przestała na
    siebie zarabiać w związku z czym jej posiadanie straciło dla mnie sens. Pan
    spec. z którym przeprowadziliśmy operację, namówił nas na jeny
    ktre wówczas były dosyć korzystnym rozwiązaniem. Niestety z 1100 zł -
    leasing sięgnął ok 2000.
    1. za tą kwotę miałbym inną, większą i lepszą maszynę
    2. przy tej kwocie maszyna na siebie nie zarabia
    co w związku z powyższym mogę zrobić? firma od leasingu - odmawia w zasadzie
    pomocy, jedyne co mi proponuje to przedłużenie leasingu - co w tym wypadku
    nie ma najmniejszego sensu, taka maszyna wypracowuje się po ok. 2-3 latach i
    koniec, jej remont jest nieopłacalny.
    jak mogę się wycofać z tej sytuacji ?

    pozdrawiam sanczes

  • 2. Data: 2008-12-27 17:00:48
    Temat: Re: leasing - co zrobić ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sanczes" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    A co na temat rozwiązania umowy-leasingu jest napisane w umowie?

  • 3. Data: 2008-12-27 18:58:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik sanczes napisał:
    > [..]

    Chyba nic nie możesz zrobić poza płaceniem :(

    A tak z ciekawości - która to firma daje leasing w jenach ?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.reputacja.net