  • 1. Data: 2008-04-17 10:47:29
    Temat: Skuteczne doreczenie-wypowiedzenie umowy
    Od: Therain <t...@n...eu.org>

    Witam

    Chce wypowiedziec TV kablowej umowe na dostarczanie nie ktorych pakietow TV.
    W regulaminie maja zapis ze wypowiedzenie powinno zostac zlozone na
    pismie zas zawarcie umowy moze byc zawarte poza siedziba Dostawcy Uslug
    poprzez Przedstawiciela Dostawcy Uslug, takze po wczeseniejszym
    zamówieniu Uslugi w Centrum Obslugi Klienta za pomoca jednego z
    dostepnych kanalow kontaktu (np. telefon, e-mail, fax, stronaWWW).

    Jako ze teraz poczta moze strajkowac i moje wypowiedzenie moze isc
    miesiac a ja niemam mozliwosci bycia osobiscie w punkcie obslugi TV
    kablowej to czy moge wyslac fax i zadzwonic by potwierdzic dostarczenie
    faxu ? w miedzy czasiwe bedzie moje pismo szlo poczta.

    Na infolini powiedzieli mi takze ze nie uznaja faxu jako formy
    wypowiedzenia czy moga tak postapic ? czy tez K.C. jakos to reguluje.
    Jesli mozna to prosil bym o jakies info gdzie moge takie cos znalesc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-17 10:55:59
    Temat: Re: Skuteczne doreczenie-wypowiedzenie umowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Therain pisze:
> [...]
    > wypowiedzenia czy moga tak postapic ? czy tez K.C. jakos to reguluje.
    > Jesli mozna to prosil bym o jakies info gdzie moge takie cos znalesc.

    Faks nie jest formą pisemną, jeśli zatem wypowiedzenie powinno być
    dostarczone w tej formie, to faks tego nie spełnia. Wyślij listem
    poleconym alternatywnego operatora (np. inpost). Za 2,30zł możesz wysłać
    list polecony i na stronie www sprawdzić kiedy dotarł na miejsce.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-04-18 11:23:11
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    Therain pisze:
> [...]
    > wypowiedzenia czy moga tak postapic ? czy tez K.C. jakos to reguluje.
    > Jesli mozna to prosil bym o jakies info gdzie moge takie cos znalesc.

    A nie możesz wysłać listu z potwierdzeniem odbioru?

    --