    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Cyfra+ i propozycja Polecenia Zapłaty
    Date: Fri, 19 Nov 2004 20:04:14 +0100

    Witam,

    Fakty są następujące:

    -- umowa z Canal+ Cyfrowy od 1999 r. (zgoda na przetwarzanie danych
    osobowych uzyskanych w związku z umową i znajomość regulaminu potwierdzona
    jednym, moim podpisem)
    -- od kilku miesięcy płatności za abonament regulowane z konta bankowego

    i teraz clue:

    Przysłał mnie (abonentowi) operator (Cyfra+) druk "Zgoda do obciążania
    rachunku" na którym jest bank i numer rachunku, z którego otrzymywali
    wspomniane płatności -- proszą w dołączonym piśmie, aby resztę danych,
    uzupełnić i odesłać.
    Wszystko pięknie, póki ja to ja (a dane adresowe abonenta nie zgadzają się z
    danymi adresowymi posiadacza rachunku :D), ale jeśli np. ktoś kto ma
    widzimisię płacić za moje rachunki nie życzy sobie, abym poznał numer jego
    rachunku...?

    Z której strony można ich podejść :)

    --
    RISC to RISC Road Map corrections (SA41-5155-02) V4R3.0 +++ SF98159
    RISC to RISC Road Map corrections (SA41-5155-03) V4R4.0 +++ SF98161