  • 1. Data: 2007-03-24 22:08:49
    Temat: Student a działalność gospodarcza
    Od: "jeremiasz" <z...@g...pl>

    chce zalozyc firme udzielajaca korepetycji, jestem studentem i bede
    podzlecal zlecenia tylko studentom. z jakich oplat podatkwo-zusowych jesesmy
    zwolnieni jako studenci?

    jeremiasz

  • 2. Data: 2007-03-24 22:21:58
    Temat: Re: Student a działalność gospodarcza
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jeremiasz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > podzlecal zlecenia tylko studentom. z jakich oplat podatkwo-zusowych
    > jesesmy zwolnieni jako studenci?

    Z *ZADNYCH* - gdzie sobie ubzdurales, ze studenci sa zwolnieni?????

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-24 22:23:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jeremiasz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    >podatkwo-zusowych jesesmy zwolnieni jako studenci?

    Aha - co do zlecen, ktore bedziesz dawal kolegom, to oczywiscie z ZUS-u beda
    one zwolnione - ale Ty bedziesz bulil normalnie- wg stawki obnizonej, jak
    kazda inna osoba rozpoczynajaca dzaialalnosc i spelniajaca warunki
    korzystania z promocyjnego ZUS-u.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-03-24 22:26:22
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Witam,

    > chce zalozyc firme udzielajaca korepetycji, jestem studentem i bede
    > podzlecal zlecenia tylko studentom. z jakich oplat podatkwo-zusowych jesesmy
    > zwolnieni jako studenci?

    Jaka uczelnia? Sprawdz www.inkubatory.pl . Wychodzi taniej niz wlasna
    dzialalnosc. Ogolnie warto, ale zalezy jeszcze przy jakiej uczelni.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 5. Data: 2007-03-25 10:36:39
    Od: "jeremiasz" <z...@g...pl>

    > Użytkownik "jeremiasz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z *ZADNYCH* - gdzie sobie ubzdurales, ze studenci sa zwolnieni?????

    jak zatrudniam studenta, to nie place skladki ZUS za niego?

  • 6. Data: 2007-03-25 11:04:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > jak zatrudniam studenta, to nie place skladki ZUS za niego?

    Jesli zatrudnisz go na umowe o prace, to oczywiscie, ze placisz wszystkie
    skladki.

    Jesli na umowe o dzielo, to nie placisz - tak samo, jak nie placisz od
    50-letniego absolwenta zasadniczej szkoly zawodowej, czy 40 letniego
    profesora doktora habilitowanego.

    Jedyna roznica, to umowa-zlecenie - tylko tu studenci maja fory.

    Pozdrawiam
    SDD