    From: "Kuba" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Comiesięczna umowa a macieżyństwo
    Date: Wed, 23 Jun 2004 08:44:56 +0200

    Moja dziewczyna pracuje w dużej firmie w oparciu o comiesięcznie podpisywaną
    umowę o pracę zawieraną z firmą pośredniczącą. Co miesiąc otrzymuje
    ekwiwalent za urlop, także jest to taki nowy odpowiednik comiesięcznego
    zlecenia dla studentów. Czy orientujecie się jakie świadczenia przysługują
    takiej osobie w przypadku macieżyństwa przynajmniej teoretycznie (myślę o
    stosunkowo częstych zwolnieniach, urlopie lub zasiłku macieżyńskim i
    wychowawczym), bo obawiam się że w praktyce jak się tylko przyzna to może
    być do widzenia... Poradźcie lub wskażcie jakieś linki, dzięki za pomoc,
    Kuba.