    From: "Likaon" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co zrobic z WKU??Jak sie zachowa ??
    Date: 2 Jan 2006 20:49:24 +0100

    Witam

    Studiuje sobie Informatyke juz od paru ladnych lat ale przyszedl czas na
    konczacy sie termin odroczenia. Dokladnie byl to okres 3,5 letni ,ktory wygasa
    31 marca 2006r. Obrone pracy inzynierskiej bede mial w kwietniu lub maju a moze
    i pozniej...to juz kwestia widzimi sie uczelni. Zastanawiam sie jednak czy
    potrzebuje zaswiadczenia ,ze bede mial obrone pracy tym bardziej ,ze Wku nie
    wiem czy zalicze czy tez nie.Lub czy po udanej obronie bede chcial kontynuowac
    dalej juz na magisterskie. Odchaczylem sie niby w pazdzierniku ,ze nadal
    studiuje ale to chyba nie ma jux zadnej mocy ...skoro termin nadchodzi. Co
    wlasciwie mam robic w takim przelomowym momencie.??