    From: "henk" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co znaczy ,ze "rachunek jest ODPISANY"?DLUG W BANKU
    Date: Thu, 12 Mar 2009 13:04:43 +0100

    Witam
    Gdy w Banku chciałem sie dowiedzieć jaka kwotę jestem na dzień dzisiejszy
    winny ,za nie spłacony kredyt , dowiedziałem sie, -CYTUJE"RACHUNEK JEST
    ODPISANY"i Pani mi wyjaśniła,ze mojego długu nie sprzedadzą firmie
    windykacyjnej typu KRUK, bo BPH tak nie robi, po drugie w zasadzie to mnie
    nie bede ściągać za dług , bo maja wyrok komornika o nie ściągalności i
    tylko jak BARDZO CHCE TO MAM SPŁACAĆ "PO ILES" TAK BY SPŁACIĆ owe 1750zł.To
    kwota niespłacona, w ogole nic nei wpomnial o odsetkach, definitywnie podala
    mi kwotę 1750zł ,ze mam to do splacenai, mimo,ze kredyt był nie spłacony w
    2006 roku wlasei w takiej kwocie, nic nie rozumiem , mam ten dług ?
    a moze napisac jakies pismo z posba o wyjasneinei ?tylko jak....do kogo