  • 1. Data: 2002-09-04 10:12:27
    Temat: Co robić? - niewypłacona wypłata
    Od: "Siwy" <s...@g...pl>

    Witam!
    Czytając tą grupę doszedłem do wniosku, że może ktoś mi coś doradzi w
    następującej sprawie.
    Co zrobić w przypadku kiedy pracodawca nie chce wypłacić wynagrodzenia za
    dany miesiąc? Swoje działania uzasadnia tym, że coś tam (szczegółów nie
    podaje), ogolnie mówiąc pomówienia (nie poparte żadnym dowodem).

    Co robić??

    Dzięki za jakiekolwiek rady.

  • 2. Data: 2002-09-04 10:27:57
    Temat: Re: Co robić? - niewypłacona wypłata
    Od: "Piotrek" <p...@p...fm>

    Komisja pojednawcza lub sąd pracy - bez kosztów sądowych, ewentualnie prośba
    o pomoc w PiP

    Piotr

  • 3. Data: 2002-09-04 18:30:59
    Od: "Damian P." <n...@w...pl>

    Witam,

    bylem w podobnej sytuacji, masz prawo zlozyc wypowiedzenie z terminem
    natychmiastowym jednoczesnie wymagac swojego wynagrodzenia i do tego
    odszkodowania w wysokości terminu wypowiedzenia (w zależności jak dlugo
    pracujesz w danej firmie). Sprawe mozesz zlozyc do sadu, wczesniej
    nalezy poinformowac pracodawce, ze jezeli nie ureguluje wynagrodzenia w
    ciągu ....(tu okreslasz ilosc dni) sprawe kierujesz na droge sądową.
    Jesli bedziesz odchodzil z pracy pasuje zlozyc pismo do Urzedu
    Skarbowego i ZUS z pytaniem czy pracodawca nie zalegal z twoimi
    skladkami do tych organow, jesli tak dolaczyc to do sprawy sadowej.

    Ale moze jednak wyplaci, to nalezy o wszystkim zapomniec

    Powodzenia
    Damian