  • Data: 2002-06-06 16:03:57
    Temat: Co na to KK ?
    Od: "D.K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cze !!!

    Mam troche dziwny problem i nie wiem jak go ugrysc. Od 2 lat mieszkamy (Ja
    matka i siostra) w kamienicy. Wynajmuje mieszkanie u prywatnego wlasciciela.
    Od okolo roku mamy problemy z wlascicielem. Gosc zachowuje sie jak Lepper na
    wiecach. Tzn. Nie daje nikomu dojsc do slowa, a przy tym obrzuca wszystkich
    w kolo obelgami. Tak sie zlozylo ze kilka dni temu wyzwal matke od hamow,
    k...w, w tym samym dniu zrobil to samo siostrze, a pod wieczor mi. Jego pech
    chcial, ze troche przegial i dostal po m.....e. Wezwal policje, ktora
    spisala protokul. Jednak sprawy raczej nie zalozy bo nie ma o co (sladow po
    bojce nie ma). Policja go wysmiala. Jednak gosc chodzi i probuje po raz
    wtory mnie sprowokowac. Czy mozna w jakis sposob zaingerowac (w swietle
    prawa), zeby gosc sie odczepil ? W ciagu miesiaca wyprowadzamy sie z tamtad,
    ale niestety jest to jeszcze kawalek czasu. Goscia nie da sie unikac.
    Pozatym jakos trzeba zdac mieszkanie. Prosze o jakies wskazowki co z gosciem
    zrobic.

    Ps. 2 bojka nie wchodzi w rachube. Gosc jest za cwany. Moze zalozyc mu jakas
    sprawe ? Tylko o co ?

    Ps2. Z gory dzieki za wszelkie sugestie (no moze poza propozycja zakopania
    go w ogrodzie).