    From: Ciemnogrodzianin <c...@d...tuskoland>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Co myślicie o regulaminie demotów?
    Date: Wed, 22 Sep 2010 23:31:38 +0200

    Co myślicie o regulaminie demotów?

    http://demotywatory.pl/zasady#regulamin

    Wysyłam to też na p.s.p bo to takie "przepisy lokalne" i interesuje mnie
    opinia prawników na ten temat.

    Szczególnie coś, co przeczy samo sobie:

    Combosem nie jest:

    1. Demotywator podwójny - różni się od combosa klasycznego tym, iż
    użytkownik wykorzystał inny demotywator, ale nie dodał do niego jedynie
    opisu, lecz także obrazek. Takie demoty są legalne i nie podlegają karze
    za użytą formę. Demotywatory podwójne powstają w wyniku inspiracji
    demotem pojedynczym, często charakteryzują się celnymi odpowiedziami i
    nadają nowy sens już istniejącym. Jak to śpiewał kiedyś Elvis Presley w
    duecie z Majką Jeżowską - ,,Bo do tanga trzeba dwojga".
    Uwaga! Użycie demotywatora podwójnego do stworzenia kolejnego,
    nosi już cechy combosa aukcyjnego i możesz za takiego otrzymać bana.
    Więc jeśli decydujesz się umieścić demota składającego się trzech lub
    więcej obrazków, podejmujesz ryzyko na własną odpowiedzialność.

    Pozdrawiam, Magda