    From: Tiamat <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co mozna kupic na firme.
    Date: Tue, 18 Dec 2007 04:32:31 -0800 (PST)

    Witam,
    mam takie pytanie, jesli posiadam zalozmy firme projektowo-graficzna w
    domu jedno osobowa, to jakie produkty moge kupowac na firme?. Bo jest
    to jak dla mnie strasznie wzgledna sprawa jednoczesnie smieszna gdzies
    slyszalem ze kawe mozna ale kakao juz nie, czy tez mebel mozna kupic
    ale tylko do pomieszczenia gdzie sie pracuje.

    Np: czy na taka firme moge kupic?: proszek do prania, tabletki do
    zmywarki, plyn do kapieli, czajnik, mikser do owocow, wode mineralna,
    piwo, obiad, jedzenie dla zwierzat, papier toaletowy, piasek toaletowy
    dla zwierzat, plaszcz, garnitur, majtki, rekawiczki?.

    Dziekuje.