  • 1. Data: 2003-08-31 18:13:38
    Temat: roznica miedzy domkiem letniskowym a zwyklym domem
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Jaka ona wlasciwie jest? Wiem, ze letniskowy nie ma numeru i nie mozna sie
    tak zameldowac. Ale co poza tym? I czy w takim letniskowym ktos moze mi
    zabronic mieszkac przez okragly rok?

    Za pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2003-08-31 18:42:36
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Marek wrote:
> [...]
    > mozna sie tak zameldowac. Ale co poza tym? I czy w takim letniskowym
    > ktos moze mi zabronic mieszkac przez okragly rok?

    Rozni sie wymaganiami co do przenikalnosci cieplnej scian
    oraz instalacja grzewcza, wod.-kan. i energetyczna

    pzdr

    Marek

  • 3. Data: 2003-08-31 19:13:23
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > Rozni sie wymaganiami co do przenikalnosci cieplnej scian
    > oraz instalacja grzewcza, wod.-kan. i energetyczna
    >
    > pzdr
    >
    > Marek

    A zadnych formalnych przeszkod przed calorocznym uzytkowaniem nie ma?

    Pozdrowienia,
    M.