eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo jeszcze moge zrobic? Polkomtel-Sacel (dluugie)Co jeszcze moge zrobic? Polkomtel-Sacel (dluugie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!newsfeed1.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Fragles" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co jeszcze moge zrobic? Polkomtel-Sacel (dluugie)
    Date: Fri, 10 May 2002 10:59:55 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 63
    Message-ID: <abg287$5gt$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pd132.suwalki.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1021021256 5661 217.96.138.132 (10 May 2002 09:00:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 May 2002 09:00:56 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:92903
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    W pazdzierniku zeszlego roku w ramach Wymiany Aparatow w Plusie kupilem
    nokie 3330. Przy wymianie aparatu podpisuje sie umowe na kolejne 24
    miesiace. Nie stanowilo to problemu bo jestem w tej sieci 5 lat. W styczniu
    pierwsza awaria apartu. Dzwonie do BOK i pytam czy moge aparat dostarczyc do
    dealera czy musze wysylac do Warszawy. Pani po sprawdzeniu powiedziala, ze
    musze wyslac do Warszawy. Wysylka na kosz Polkomtela - nie ma problemu. Po
    5-7 dniach dostaje naprawiony aparat. Dziala jakis miesiac moze krocej.
    Wysylam jeszcze raz. Po paru dniach otrzymuje nowy aparat. Wlaczam, pierwszy
    telefon, 30 sek rozmowy - pisk i trzaski w sluchwce. Moze jakies chwilowe
    problemy z siecia?? Niestety, czy ja dzwonie czy do mnie dzwonia - piski i
    trzaski. Aparat jest rzekomo nowy, ma nowy IMEI ale obudowe stara. Odsylam
    aparat z zadaniem wymiany na nowy. Czekam 3 tygodnie i nic. Dzwonie do BOK,
    pytam pania o co sie dzieje. Podobno zostal wyslany do mnie 13.03 (ja
    dzwonilem 18.03) i ma cofnieta gwarancje za usuniecie SIMLOCKa!!! Normalnie
    szczena mi opadla. Pogawedka trwala oczywiscie jakis czas - zakonczona
    pierwsza reklamacja i skarga na konsultantke (uzywala brzydkich wyrazow). W
    odpowiedzi przyszlo pismo, ze aparat znajduje sie w depozycie i prosza o
    podanie miejsca i czasu dostawy aparatu no i oczywiscie za nieautoryzowana
    probe usuniecia SIMLOCKa zostala mi cofnieta gwarancja przez SACEL. Wysylam
    drugie pismo, z dokladna rozpiska co i jak, oswiadczeniem, ze nie usuwalem a
    nawet nie myslalem o usuniecu SIMLOCKA (przeciez moglem sobie legalnie zdjac
    w starym aparacie) i ze jestem bez kontaktu z klientami (komorka
    polsluzbowa) i ze place abonament za nic itp. W odpowiedzi pismo, ze SACEL
    ponownie odrzucil reklamacje i ze mam podac miejsce dostawy... itp. Dzwonie
    do SACELa i pytam pania o losy tej reklamacji. Oczywiscie serwis nic nie wie
    i Polkomtel nie wystepowal o ponowne rozpatrzenie sprawy. Wysylam i tam fax
    z reklamacja. W odpowiedzi pismo, ze "po przeanalizowaniu procesu naprawy
    nie mozna uznac rekalmacji<ciach> wykluczamy pomylke w serwisie<ciach>
    podtrzymujemy wydana decyzje<ciach> Zadaniem Serwisu nie jest dochodzenie
    gdzie i w jakich okolicznosciach aparat lub jego akcesoria zostaly
    uszkodzone." Szef kleci ze znajomym prawnikiem (cienki gosc, pismo wyskrobal
    takie ze zal patrzec) pismo do Zarzadu Polkomtela (cos o wizerunku ich
    firmy). Czekamy na odpowiedz Zarzadu - wiadomo jaka bedzie.

    Fakty:
    1. Nie usuwalem SIMLOCKA ani nie probowalem tego zrobic
    2. Od stycznia praktycznie jestem bez aparatu
    3. Nie poinformowali mnie o calej sytuacji, musialem pierwszy do nich
    dzwonic (oczywiscie nie dostalem aparatu zastepczego)
    4. Konsultantka byla wredna i robila sobie jaja, na koniec powiedziala mi
    "spier....."
    5. Mam nazwiska, daty, czasy polaczen z BOK, wszystkie reklamacje,
    odpowiedzi na te pisma, dokumenty nadania przesylki - slowem cala historie
    ma udokumentowana
    6. "Nowy" aparat wrocil w starej obudowie
    7. Wlascicielm karty SIM jest firma ale ja jestem upowazniony do zarzadzania
    i wszelkich zmian

    Co moge zrobi, zeby:
    1. to wreszcie skonczyc i odzyskac kase za abonament i uslugi dodatkowe w
    okresie kiedy aparat podrozowal
    2. dostac nowy aparat lub naprawiony stary
    3. ew. rozwiazac umowe - ostatecznosc, duza liczba klientow zna numer (tez
    sa juz wkurzeni)
    4. dowiedziec sie jak zostala zalatwiona skarga na konsultantke (byla prosba
    o informacje jaki skutek mial ten fax)

    Dzieki za kazda odpowiedz

    Fragles


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1