  • 1. Data: 2010-10-15 08:30:00
    Temat: Ciekawe wezwanie z sądu
    Od: " " <f...@g...pl>

    Ot tak, jak ktoś zbiera ciekawostki...

    http://dederko.art.pl/inne/ICwezw.jpg

  • 2. Data: 2010-10-15 08:36:47
    Temat: Re: Ciekawe wezwanie z sądu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/15/2010 3:30 AM, f...@g...pl wrote:
    > Ot tak, jak ktoś zbiera ciekawostki...
    >
    > http://dederko.art.pl/inne/ICwezw.jpg

    no, do bólu precyzyjne,
    masz sie stawic w sali, w ktorej bedziesz przesłuchiwany.
    trudno pomylić.

  • 3. Data: 2010-10-15 14:07:27
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-10-15 10:30, f...@g...pl pisze:
    > Ot tak, jak ktoś zbiera ciekawostki...
    >
    > http://dederko.art.pl/inne/ICwezw.jpg

    A cp w tym ciekawego? Chyba tylko to, ze rygoru ominięcia dowodu z
    zeznań nie napisali.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 4. Data: 2010-10-15 15:57:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/15/2010 9:07 AM, Roman Rumpel wrote:

    > A cp w tym ciekawego? Chyba tylko to, ze rygoru ominięcia dowodu z
    > zeznań nie napisali.

    a wez przeczytaj dokładnie i odpowiedz na pytanie
    w jakim dniu o której godzinie i w jakiej sali ma się stawić.

  • 5. Data: 2010-10-15 17:08:40
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 15.10.2010 10:30, f...@g...pl pisze:
    > Ot tak, jak ktoś zbiera ciekawostki...
    >
    > http://dederko.art.pl/inne/ICwezw.jpg

    jeżeli data 9.9. nie jest terminem rozprawy, to wezwanie moim zdaniem
    jest nieważne.

  • 6. Data: 2010-10-15 17:14:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/15/2010 12:08 PM, cyklista wrote:

    > jeżeli data 9.9. nie jest terminem rozprawy, to wezwanie moim zdaniem
    > jest nieważne.

    to jest bardziej data pisma i pewnie doszło po tym terminie

  • 7. Data: 2010-10-15 17:22:06
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 15.10.2010 19:14, witek pisze:

    > to jest bardziej data pisma i pewnie doszło po tym terminie

    Jeżeli adresatem jest powód/powódka, to w jego interesie będzie
    zadzweonić do sądu i ustalić termin rozprawy, jeżeli natomiast adresatem
    jest pozwany/a, to nie reagując na wezwanie spowoduje tylko wydłużenie
    postępowania.

  • 8. Data: 2010-10-16 08:38:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl>

    > Jeżeli adresatem jest powód/powódka, to w jego interesie będzie zadzweonić
    > do sądu i ustalić termin rozprawy,

    Znaczy powiadomić o nim sędziego ? -> ROTFL

  • 9. Data: 2010-10-16 12:10:02
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-10-15 17:57, witek pisze:

    > a wez przeczytaj dokładnie i odpowiedz na pytanie
    > w jakim dniu o której godzinie i w jakiej sali ma się stawić.
    Ojagłupiacipa. Szukałem czego s bardziej zadziwiającego :)

  • 10. Data: 2010-10-17 13:26:19
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 16.10.2010 10:38, niusy.pl pisze:

    > Znaczy powiadomić o nim sędziego ? -> ROTFL
    Słowa "ustalić" użyłem w znaczeniu "dowiedzieć się", a nie "uzgodnić".
    Mówi się przecież np."ustalić czyjś adres".