  • 11. Data: 2006-05-19 21:14:34
    Temat: Re: (Chyba) pomyłka kasjerki na swoją szkodę
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    rezist.com napisał(a):
    > Nie, za to debili coraz wiecej :)

    A troli pie.. cych głupoty nie? :D Chcociaż patrząc co się dzieje
    rzeczywiście i debile i trole...

    > Moze wynajmij Rutkowskiego zeby wybadal te kasjerke, lol :>

    Zamiast detektywa to by się doktor przydał. CZY JEST NA SALI JAKIŚ LEKARZ?

    MiKeyCo

  • 12. Data: 2006-05-20 09:10:44
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 19 May 2006 12:28:07 +0200, MiKeyCo napisał(a):

    > Nie znam realiów pracy kasjera, nie wiem jak jest nadzorowana i
    > rozliczana jego praca. Zwracam uwagę, że nie jestem w stanie samemu
    > zweryfikować czy na pewno błąd kasjerki zaistaniał. Uzależniam się od
    > tego co zrobią inni i muszę zmarginalizować potencjalną możliwość
    > nadużycia. Niestety takie realia życia w Polsce.

    Zazwyczaj kasjerka po skończonej pracy robi raport kasowy i sprawdza stan
    kasy. Więc od razu powinna wiedzieć jaka jest różnica w swojej kasie i
    kasie koleżanek. Liczenie kasy może odłożyć na następny dzień jeśli ma
    własną kasetkę i nie musi dziennie rozliczać się z utargu. Oczywiście
    często się zdarzają różnice na kilka zł - ale 100 będzie dobrze widoczna.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2006-05-20 11:57:31
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > rzeczywiście i debile i trole...

    no nie badz taki samokrytyczny...

    > Zamiast detektywa to by się doktor przydał. CZY JEST NA SALI JAKIŚ LEKARZ?

    prozac sie skonczyl?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 14. Data: 2006-05-20 14:41:56
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    rezist.com napisał(a):
    > no nie badz taki samokrytyczny...

    A co ja poradzę, że nie lubię troli przypiętych do mojego postu?

    > prozac sie skonczyl?

    Nie martw się, kupię ci nowe opakowanie.

    M.