  • 1. Data: 2004-05-19 17:16:32
    Temat: Chello VAT zerowy a cena bez zmian :(
    Od: "BarBarella" <b...@w...pl>

    Cześć
    Czy mogą zmienić cenę kiedy mam umowę na rok? VAT się obniżył więc powinnam
    płacić o 7% mniej. Oni tłumaczą się zrostem kosztów. (pewnie tak jest). Ale
    czy to jest legalne?
    pozdrawiam
    Z góry dzięki za odpowiedź
    barbarella

  • 2. Data: 2004-05-19 17:21:29
    Temat: Re: Chello VAT zerowy a cena bez zmian :(
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    dołączam się do pytania ...

  • 3. Data: 2004-05-19 21:13:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 May 2004, BarBarella wrote:
    [...]
    >+ VAT się obniżył więc powinnam płacić o 7% mniej.

    wKF: VAT *wzrósł* z 7% do "zw" ;>
    Grupowicze pewnie wykładu o tym że "przy internecie" raczej
    kosztów opodatkowanych (22%) jest więcej niż 7/22 ogółu
    mają powyzej dziurek w nosie więc nie powtórzę ;)
    ("google będzie jednak wiedział" !)
    Już nie pamiętam czy w Sejmie czy w Senacie została odrzucona
    poprawka komisji zakładająca 0% VAT. A to NIE to samo.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-05-19 21:58:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    powinnam
    > płacić o 7% mniej. Oni tłumaczą się zrostem kosztów. (pewnie tak jest).

    To zależy jak jest w umowie. jeśli jest podana kwota netto, to z chwilą
    obniżenia stawki cena spada. jeśli brutto, to obniżony podatek stanowi
    dochód sprzedającego.

  • 5. Data: 2004-05-19 22:42:51
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    BarBarella wrote:

> [...]
    > Czy mogą zmienić cenę kiedy mam umowę na rok? VAT się obniżył więc
    > powinnam płacić o 7% mniej. Oni tłumaczą się zrostem kosztów. (pewnie tak

    mogą, nie wiem jak wyglada umowa, ale przekony jestem ze bez problemu maja
    do tego prawo

  • 6. Data: 2004-05-20 06:38:49
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "glokers" <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > mogą, nie wiem jak wyglada umowa, ale przekony jestem ze bez problemu maja
    > do tego prawo

    Ale klient podpisuje umowe z cena konkretna.
    Albo jest to cena brutto, albo netto z konkretna
    7% stawka VAT. Podniesienie jakiegoklowiek
    skladnika ceny - musi byc za zgoda klienta.

    WOJSAL

  • 7. Data: 2004-05-20 10:03:09
    Od: "BarBarella" <b...@w...pl>

    "WOJSAL" <w...@g...pl> wrote in message

    > Ale klient podpisuje umowe z cena konkretna.
    > Albo jest to cena brutto, albo netto z konkretna
    > 7% stawka VAT. Podniesienie jakiegoklowiek
    > skladnika ceny - musi byc za zgoda klienta.

    Też mi się tak wydaje. :(
    pozdr
    barbarella

  • 8. Data: 2004-05-20 10:16:20
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    WOJSAL wrote:

> [...]
    > Albo jest to cena brutto, albo netto z konkretna
    > 7% stawka VAT. Podniesienie jakiegoklowiek
    > skladnika ceny - musi byc za zgoda klienta.

    wcale nie musi byc zgody klienta, w umowach przez przystąpienie wysatarczy
    oglosic to w regulaminowy sposob, np w siedzibie operatora. i po okreslonym
    terminie nastepuje zmiana ceny.

  • 9. Data: 2004-05-20 10:20:45
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > wcale nie musi byc zgody klienta, w umowach przez przystąpienie wysatarczy
    > oglosic to w regulaminowy sposob, np w siedzibie operatora. i po
    okreslonym
    > terminie nastepuje zmiana ceny.

    Sluszna racja :)
    Oczywiscie ja mowilem o sytuacji, gdy regulamin
    milczy na temat zmiany ceny.

    WOJSAL

  • 10. Data: 2004-05-20 18:11:24
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    powinnam
    > płacić o 7% mniej. Oni tłumaczą się zrostem kosztów. (pewnie tak jest).

    Zmienić na NEO :-)
    Ja tak niedlugo zrobie - bo to co sie dzieje w UPC to zakrawa o pomste do
    nieba.
    TYLKO ONI nie zrobili NIC w celu polepszenia jakości swoich usług (oprócz
    droższego pakietu) - TPSA i Astercity umie zachęcić klientów. A ci nie dośc
    że mają ceny z kosmosu to jeszcze wprowadzają jakieś durne limity.

    Ogólnie Chello w porównaniu do konkurencji to żenada.

    Pozdrawiam
    Również niezadowolony
    Albercik