  • 11. Data: 2006-11-17 08:14:26
    Temat: Re: Chcę się zwolnić i w związku z tym mam ważne dwa pytania :)
    Od: "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 20:52:09 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Nie ma jakiegoś środka "wprost" do przymuszenia do czynności nakazanej
    > ustawą? Przypomnę że jeśliby był zapis w KK albo KW (bądź w innej
    > ustawie, ale w formie przepisu karnego) tak jak jest dla urzędnika
    > państwowego w 231 KK (podziękowania dla wskazujących, ostatnio Jarek :))
    > to powszechność takich "uchyleń" może być choć trochę spadła.

    Niestety, jak dotąd nikt nie znalazł. Tak nawiasem mówiąc byłem kiedyś
    przypadkowym świadkiem jak w firmie sekretariat odmówił przyjęcia pisma w
    sprawie dość poważnej. Klient przez komórkę załatwił przyjazd natariusza i
    w jego obecności z zachowaniem całej dość "urzędowo" wyglądającej
    procedury zostawił pismo na środku pokoju na podłodze.