    From: b...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Chcą mnie pobic! - mam robic?!
    Date: 22 Mar 2006 13:47:18 -0800

    Witam!

    Od pewnego czasu, pewna osoba poważnie grozi mi, że mnie pobije.
    Powodem jest opublikowanie zdjęć w Internecie, osoba ta uważa że
    ją obraziłam. One zostały usunięte od razu kiedy dowiedziałam się
    że zdjęcia te nie pownny się tam znajdować, pozatym przeprosiłam
    tą osobe. Moje pytanie brzmi: co powniennam zrobić w tej sytuacji, co
    grozi tej osobie, gdzie powinnam się udać z tym problemem. Zdaje
    sobie sprawę z tego że brzmi to śmiesznie, ale ta osoba jest
    strasznie zdeterminowana. Po wielu probach z mojej strony, dościa do
    porozumienia każda kończyła się stwiedzeniem, że musze za to
    zapłacić. Mam czekąc aż coś zrobi, czy można jakoś temu
    zapobiec?

    Dziękuje.