  • Data: 2002-11-21 18:40:31
    Temat: Cesja polisy
    Od: "heth" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zarzad Wspolnoty Mieszkaniowej ubezpieczył od ognia i innych zdarzen
    losowych nieruchomosc ktorej jestem wspolwlascielem (odrebna K.W.).
    Comiesieczna skladka jest wliczana w czynsz.
    Czy Zarząd może mi odmowic dokonania cesji czesci polisy na rzecz banku
    hipotecznego?
    Jaka jest podstawa prawna sprzeciwu Zarzadu Wspólnoty?

    Po kilkutygodniowych bojach z Zarzadem bylem zmuszony ubezpieczyc ponownie
    swoja czesc budynku wielorodzinego i dokonac cesji. Zdaje sobie
    sprawe, ze ewentualne łaczne odszkodowanie nie moze przekroczyc wartości
    poniesionych strat.

    Kto je otrzyma Wspolnota czy bank i w jakich proporcjach?

    PZDR
    heth