  • 1. Data: 2002-09-04 15:06:53
    Temat: Cenzura
    Od: "jarek000000" <k...@g...pl>

    Zydoagentura i wrogowie Polski zalozyli w Tpi Cancelbota na moja strone
    internetowa. Widac w Polsce wspiera sie rasistowskie praktyki
    dyskryminowania obywateli polskich w Niemczech. Nie jest to dla mnie
    nowoscia, po tym, jak Lewartow-Geremek pozostal bezczynny na moje skargi.

    Tymczasem nie moge podawac adresu mojej strony, zaciekawionych odsylam do
    moich wczesniejszych watkow.

    boukun

  • 2. Data: 2002-09-04 20:05:17
    Temat: Re: Cenzura
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "jarek000000" <k...@g...pl> wrote in news:al57ic$smf$1@news.tpi.pl

> [...]
    > dyskryminowania obywateli polskich w Niemczech. Nie jest to dla mnie
    > nowoscia, po tym, jak Lewartow-Geremek pozostal bezczynny na moje skargi.

    heh jesteś bardziej stuknięty od expierda :P
    przedstawisz się nam z imienia i nazwiska ;) ?

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 3. Data: 2002-09-04 20:26:07
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > heh jesteś bardziej stuknięty od expierda :P
    > przedstawisz się nam z imienia i nazwiska ;) ?

    A cio robimy "ksiege cytatow faceta z samych zer"?:-)))))

    HaNkA ZaCiEkAWiOnA

  • 4. Data: 2002-09-05 15:54:13
    Od: "jan" <o...@m...com>

    > "jarek000000" <k...@g...pl> wrote in news:al57ic$smf$1@news.tpi.pl

    > heh jesteś bardziej stuknięty od expierda :P
    > przedstawisz się nam z imienia i nazwiska ;) ?

    boukun to przeciez osoba publiczna, kazdy zna Jarosława Niedźwieckiego i
    jego strone antypolska.
    (tu trzeba spojrzec na jego wczesniejsze watki, bo adres strony jest
    zabroniony do upubliczniania. Ustawiono w tym celu specjalnie cancelbota.).

    Za rasistowskie praktyki Niemcow wobec Polakow, pozwal panstwo niemieckie do
    Strasburga, niedlugo bedzie tego final.
    jan

  • 5. Data: 2002-09-05 19:50:55
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    jan napisał (a) w wiadomości news:al7urh$gr1$1@news.tpi.pl:

    > kazdy zna Jarosława
    > Niedźwieckiego i jego strone antypolska.

    Czyżby?!?!??!

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl