  • 11. Data: 2008-12-27 23:35:06
    Temat: Re: Ceneo.pl a oferta sklepów internetowych
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com>

    Ale rozbieżności ani cenowej ani ofertowej nie było, jedynie
    niedostosowanie regulaminu sklepu internetowego do platformy
    porównywarki cen. Zauważyłem to... i stwierdziłem, że warto zrobić
    małe zamieszanie... nie zaszkodzi, a można zyskać.

    Co do relatywnie drogiego sprzętu i zakupów przez neta... Jeżeli wiem
    czego mam się spodziewać po tym sprzęcie bo na identycznych 2 modelach
    pracowałem... to co Ty chcesz mi zarzucić?

    Jotte czasami człowiek się spieszy w momencie odpisywania. Wytykając
    Tobie błędy: "któego". Pewnie też przez pośpiech. "Kompletnym
    bałwanem, jestem kretynem" - nie znając dokładnie osoby i zamiaru
    wysuwasz bezpodstawne wnioski. Poproszę o troszkę szacunku.
    A co do reklamy i marketingu... zapomniałeś, że musisz wiedzieć jaki
    produkt chcesz zareklamować... potem możesz zastanawiać się do jakiego
    grona odbiorców ta reklama ma trafić i w jaki sposób.

    P.S. Zapomniałeś mi jeszcze wytknąć parę błędów w pisowni. Postaraj
    się bardziej. :)

  • 12. Data: 2008-12-27 23:58:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    f.googlegroups.com
    NeoRex[PL] <n...@g...com> pisze:

    > Jotte czasami człowiek się spieszy w momencie odpisywania. Wytykając
    > Tobie błędy: "któego". Pewnie też przez pośpiech.
    To nie ort, stary, to literówka.
    Już kiedyś pisałem o tym, nie chce mi się powtarzać, poszukaj sobie.
    Jeden ort to może i przypadek, sam święty w tym nie jestem.
    Ale taka seria... ?

    "Kompletnym bałwanem, jestem kretynem" - nie znając dokładnie osoby i
    zamiaru
    > wysuwasz bezpodstawne wnioski.
    Czyżby? Co ma znajomość osoby i zamiar do zwykłego nieuctwa?
    Zresztą - napisałem prawdę.

    > Poproszę o troszkę szacunku.
    A za co?

    > A co do reklamy i marketingu... zapomniałeś
    Nic nie zapomniałem. Bzdury wyPiSujesz. Popracuj w reklamie trochę, choćby
    jako goniec.

    > P.S. Zapomniałeś mi jeszcze wytknąć parę błędów w pisowni. Postaraj
    > się bardziej. :)
    Po co? Te najgorsze skwary z pewnością wystarczą abyś pojął, że trzeba się
    douczyć i poprawić. Jak nie wystarczą to i więcej nic nie da.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-12-28 01:09:50
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com>

    Już skończyłeś swoje moralizatorskie wywody?

    Praca w reklamie... interesujące jest to co piszesz... jednak wole już
    bardziej posłuchać wykładów z marketingu lub porozmawiać z
    współpracownikami z tej branży, niż kłócić się z Tobą.

    Co do mojej nauki... może to Ty miałeś problemy z polonistką... może
    szmaty z dyktand... a teraz swoją traumę przelewasz na nowych
    użytkowników tej grupy... Czujesz wyższość intelektualną wynikającą ze
    stażu?, Do tego chcesz zwrócić uwagę że umiesz posługiwać się
    słownikiem(czyt. WORD'em)?.

    Za co szacunek? Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak człowieczeństwo?
    Poszanowanie godności drugiego człowieka? A może po prostu nie jesteś
    człowiekiem a jakąś pierwotną formą intelektualną która skupia się na
    wytykaniu błędów wypracowanych zasad pisowni, zamiast na meritum
    sprawy z którą zwraca się nowy user.

    Tak już z poza puli wytykania błędów proszę o to żebyś nie wylewał
    błota na osoby których naprawdę nie znasz. Nikt nie szanuje krzykaczy,
    jedynie postrzega się ich jako utrudniających lub urozmaicających
    życie innym.

    Jeżeli Ciebie to zadowoli:
    Przepraszam za niezdolność posługiwania się językiem polskim, która
    Ciebie uraziła.

    P.S. To co napisałem nosi miano zachowania kulturalnego(takie
    pozytywne zachowanie ludzkie-to tak w ramach Twojej edukacji)

    Pozdrawiam
    NeoRex[PL]

  • 14. Data: 2008-12-28 12:22:01
    Temat: Re: Ceneo.pl a oferta sklepów internetowych [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    b.googlegroups.com
    NeoRex[PL] <n...@g...com> pisze:

    > Już skończyłeś swoje moralizatorskie wywody?
    A chciałbyś? Bo ja mogę jeszcze. Ohydna pogoda, siedzę podchorowany - mam
    czas.

    > Praca w reklamie... interesujące jest to co piszesz... jednak wole już
    > bardziej posłuchać wykładów z marketingu lub porozmawiać z
    > współpracownikami z tej branży, niż kłócić się z Tobą.
    To się nie kłóć, chociaż - jak widzę - ciężko ci będzie.
    I wykładów pilnie słuchaj, może co dotrze do mózgownicy, a nawet tam na
    jakiś czas zostanie, kto wie?

> [...]
    > użytkowników tej grupy... Czujesz wyższość intelektualną wynikającą ze
    > stażu?, Do tego chcesz zwrócić uwagę że umiesz posługiwać się
    Nie, synku.
    To odpowiedź na wszystkie powyższe pytania. Hurtem.

    > Za co szacunek? Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak człowieczeństwo?
    A i owszem. Często polega ono wyłącznie na biologicznej przynależności do
    gatunku.
    Czego jeszcze chciałbyś się dowiedzieć?

    > Poszanowanie godności drugiego człowieka?
    Widzę, żeś gdzieś to pojęcie zasłyszał. Tylko najpierw ta godność musi
    istnieć, bo inaczej cóż szanować?
    No i nie polega to na tym, żeby głupcowi nie wytknąć głupoty, prawda?

    > A może po prostu nie jesteś
    > człowiekiem a jakąś pierwotną formą intelektualną która skupia się na
    > wytykaniu błędów wypracowanych zasad pisowni, zamiast na meritum
    > sprawy z którą zwraca się nowy user.
    Eee, tam... nowy-stary...
    User i tyle, tu wszyscy równi, czuj się jak stary jeśli ci to ulży.
    Poza tym łżesz - do meritum się także odniosłem i to w pierwszej kolejności.

> [...]
    > błota na osoby których naprawdę nie znasz. Nikt nie szanuje krzykaczy,
    > jedynie postrzega się ich jako utrudniających lub urozmaicających
    Mylisz wylewanie błota z krytyką, pewnie masz jakieś zaszłości lub popsute
    ego i źle tę ostatnią znosisz, zaś wytknięcie ewidentnych błędów traktujesz
    jak obrazę własnej "nietykalnej" osoby. Otóż nie jest ona nietykalna, a
    wręcz przeciwnie.
    Wiedz też, że chamstwo to tylko pojęcie wymyślone przez durniów dla obrony
    przed niewygodnymi dla nich prawdami. O szacunek się nie martw, analfabeci
    (choć nikt ich nie szanuje) "szanują" się wzajemnie, zaś kogo ja bedę
    szanował to moja sprawa i nic ci do tego.

    > Jeżeli Ciebie to zadowoli:
    > Przepraszam za niezdolność posługiwania się językiem polskim, która
    > Ciebie uraziła.
    Jakie uraziła, no co ty? To ty jesteś obrażalski, nie ja. Zwróciłem ci
    uwagę, bo mam taką korbę i czepiam się niepoprawnego pisania w ojczystym
    języku. Tyś się zaś zapowietrzył jak stara, nieszczelna pompa, choć byki
    ewidentne i żenujące. A i to waści powiem, że niechlujne pisanie, posyłanie
    tego ludziom to objaw braku szacunku dla nich - potencjalnych
    interlokutorów, których o pomoc prosisz.

    > P.S. To co napisałem
    To, co napisałeś, to same nonsensy.
    Ale mam pomysł w sam raz dla ciebie - obraź się.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-12-28 12:52:29
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-12-2008 o 13:22:01 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > A i owszem. Często polega ono wyłącznie na biologicznej przynależności
    > do gatunku.

    Nie sądzisz że ostatnio zbyt często to udowadniasz ;-) ?

  • 16. Data: 2008-12-28 12:58:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.umvh1rlrl60ql1@unk Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > Nie sądzisz że ostatnio zbyt często to udowadniasz ;-) ?
    Swojaków, widzę, szukasz.
    Na spacer wyprowadzić?
    Aha - oczywiście żebym nie zapomniał o emotikonku: ;-)

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2008-12-28 13:46:44
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 27 Gru, 23:17, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Dokładnie, z tym, że może być za późno. Odbudowa utraconego zaufania jest o
    > wiele trudniejsza od jego uzyskania od zera.

    Mi ogolnie Ceneo podpada pod wzgledem calego layoutu strony. Ciezko
    tam wg mnie cos znalesc. Poprostu za bardzo "smierdzi" Allegro.

    Skapiec o ile dobrze pamietam byl pierwszym tego typu serwisem i mi
    jakos najlepiej pasuje (chociac czasami listowanie towarow jest nie
    czytalne, a i bledy sie zdarzaja.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 18. Data: 2008-12-28 14:43:30
    Od: "NeoRex[PL]" <n...@g...com>

    Fakt o Skąpcu było głośno, że to niby pierwszy taki portal w Polsce...
    Potwierdzam wole Skąpca... A co do Ceneo czasami się trzeba do takich
    layoutów przyzwyczaić... przecież i tak nikt nie dogodzi wszystkim.

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2008-12-28 18:39:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    NeoRex[PL] pisze:

    > Przygodę rozpoczynam na portalu "ceneo.pl". Tam znajduję odpowiedni
    > przedmiot. Jest bardzo atrakcyjna kwota w jednym sklepie.

    Wystarczy pomyśleć.

    ceneo <> sklep

    I skąd sie biorą ludzie, którzy nie rozumią tego co czytają ??

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 20. Data: 2008-12-28 18:40:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj8h3h$2l8$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Wystarczy pomyśleć.
    > ceneo <> sklep
    > I skąd sie biorą ludzie, którzy nie rozumią tego co czytają ??
    Bo nie myślom, chłopie, bo nie myślom...

    --
    Jotte