eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCarrefour- co innego na cenie a co innego potem przy podpisaniu gwarancji...Carrefour- co innego na cenie a co innego potem przy podpisaniu gwarancji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.g
    azeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Piwek" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Carrefour- co innego na cenie a co innego potem przy podpisaniu gwarancji...
    Date: Mon, 23 Feb 2004 15:34:08 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <c1d4bu$fkk$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Piwek" <piwek23 gazeta pl>
    NNTP-Posting-Host: qi210.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1077548222 16020 80.55.34.210 (23 Feb 2004 14:57:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Feb 2004 14:57:02 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-User: piwek23
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:195820
    [ ukryj nagłówki ]

    Mielismy z kolega taka przygode w warszawskim Carrefourze przy Wilenskiej.
    Otoz kupowal moj znajomy komputer. Ja bylem jako doradzca. Po zakupie
    komputera- przy wbijaniu pieczatki sklepu i podpisu na gwarancji okazalo
    sie, ze jest ona na 1 rok a nie na 2 lata jak bylo napisane na cenie
    wiszacej przy komputerze. Zwrocilem sprzedawcy na to uwage. To zaczal sie
    tlumaczyc, ze pewnie byl blad na cenie. To ja na to, ze skoro byl blad to
    teraz maja obowiazek dac 2 laat gwarancjigdyz to co jest na cenie jest
    wiazace. Na to oni, ze nie moge bo oni maja te gwarancje od Optimusa i oni
    tylko posrednicza i co najwyzej mozemy sobei do Optimusa dzwonic i tam
    przedluzyc umowe- tylko, ze za przedluzenie sie placi. No to narobilismy
    zamieszania, wezwalismy kierownika itd. Na koniec zazadalismy, zeby nam
    napisali oswiawdczenie, ze pomimo, z na cenie bylo 2 lata gwarancji moga dac
    tylko rok, gdyz nie maja prawa przedluzyc gwarancji jaka zalacza optimus.
    Nie chcieli podpisac oswiadczenia. Kolega, zostawil swoj numer telefonu i
    kazal sie skontaktowac w ciagu kilku dni i wyjasnic sprawe. Tzn , zeby
    carrefour ostatecznie potweirdzil, ze nie moga nic zrobic i co tu duzo mowic
    olewaja nas. Tak tez zrobili. Po 2ch dniach zadzwonil jakis koles od nich i
    stweirdzil, ze nic nie zrobia. Co Wy na to? Gdzie mozna to zglosic?
    Najgorsze w tym wszystkim jest to , ze nawet nie probowali zalagodzic
    sytuacji. Na ich miejscu zparoponowalbym kupujacemu jakis dodatek i nie
    byloby pewnie problemu. Przeciez prawo ewidentnie stoi po stronie kupujacego
    w tym przypadku.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1