eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCarrefour- co innego na cenie a co innego potem przy podpisaniu gwarancji...Re: Carrefour- co innego na cenie a co innego potem przy podpisaniu gwarancji...
  • Data: 2004-02-23 17:35:08
    Temat: Re: Carrefour- co innego na cenie a co innego potem przy podpisaniu gwarancji...
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c1d4bu$fkk$1@inews.gazeta.pl...
    > Mielismy z kolega taka przygode w warszawskim Carrefourze przy Wilenskiej.
    > Otoz kupowal moj znajomy komputer. Ja bylem jako doradzca. Po zakupie
    > komputera- przy wbijaniu pieczatki sklepu i podpisu na gwarancji okazalo
    > sie, ze jest ona na 1 rok a nie na 2 lata jak bylo napisane na cenie
    > wiszacej przy komputerze. Zwrocilem sprzedawcy na to uwage. To zaczal sie
    > tlumaczyc, ze pewnie byl blad na cenie. To ja na to, ze skoro byl blad to
    > teraz maja obowiazek dac 2 laat gwarancjigdyz to co jest na cenie jest
    > wiazace.

    CENA jest wiążąca wg KC. Ale nie gwarancja. Zadzwonili ci, ale nie wiesz w
    którym kościele.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1