  • Data: 2003-11-06 12:59:32
    Temat: CZY PRACODAWCA MNIE OKRADŁ ?????
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanko.
    Pracuję na umowę o pracę na czas nieokreslony.
    Równocześnie zawarłerm z tym samym pracodawcą umowę - zlecenie na wykonywanie
    innych czynności nie ujętych w umowie podstawowej.
    Od wystawionego rachunku za PRACĘ NA UMOWĘ ZLECENIE pracodawca ODPROWADZA
    WSZYSTKIE SKŁADKI ZUS, i cała ta impreza razem z US kosztuje mnie 32 % ciężko
    zarobionych pieniędzy.
    Pytanie : CZY PRACODAWCA SŁUSZNIE POTRĄCA MI SKŁADKI ZUS OD KASY
    ZAROBIONEJ NA UMOWĘ ZLECENIE.
    Pozdr RCZYZ