  • 131. Data: 2007-12-18 17:41:22
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    ROTFL... Komputery zmieniają życie.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 132. Data: 2007-12-18 18:17:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Mickiewicz" <a...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:fk8vqi$rgn$1@news.onet.pl...

    > Bo nei ma argumentow po swojej stronei.

    to oceni sad

    >Wyraziila zgode.

    Skad wiesz ze ona nie bedzie miala swoich swiadkow?:)

    > Biedna, nie dosc, ze koszty procesu to jeszcze kare bedie miala ;)

    Kare za? Bo na pewno nie za zostawienie kupy psa na trawniku. Sad
    rozpatrywalby sprawe z jej powodztwa o zniszczenie plaszcza. Zeby ona
    zostala ukarana za ow psi ekstrement to musialoby to byc przedmiotem sprawy.
    Chyba ze poziobrze sady dzialaja jakos inaczej

    HaNkA

  • 133. Data: 2007-12-18 18:17:52
    Od: Adam Mickiewicz <a...@a...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Skad wiesz ze ona nie bedzie miala swoich swiadkow?:)

    No ale na razie nie ma ;)))))

> [...]
    > zostala ukarana za ow psi ekstrement to musialoby to byc przedmiotem sprawy.
    > Chyba ze poziobrze sady dzialaja jakos inaczej

    Nienienie, jedynym ukaranym za zniszczenie plaszcza moze byc tylko ona w
    koncu to ona wyrazila zgode na kupe w kieszeni ;)

    AM

    --

    Natenczas nie bedzie zadnej sygnaturki :)

  • 134. Data: 2007-12-18 18:19:51
    Od: Adam Mickiewicz <a...@a...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:
    > Użytkownik "Adam Mickiewicz" <a...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:fk9021$se9$1@news.onet.pl...

    > Ja z pl.soc.prawo wiec badz wyrozumialy:)

    Staram siem ;)

    > Przedstawiles czesc faktow - pkt 1,2 i moze 3. Reszta to wersja Gownianego
    > Szeryfa - mocno pewnie subiektywna:)

    No ale to wiemy, taka mamy relacje ;)

    > I vice versa

    Ale ja jak najbardziej :)

    Byloby milo poznac wersje tej pani z kuperobiącym psem ;)

    Alew czy nie sadzisz, ze gdyby bylo tak jak opisal szeryf, to nie ma
    mowy o ukaraniu szeryfa? :) a juz na pewno nie za napasc czy zniszczenie
    mienia? :)

    Gdy pojawi asie ine fakty, to moze sie to zmienic... ;)

    AM

    --

    Natenczas nie bedzie zadnej sygnaturki :)

  • 135. Data: 2007-12-18 18:20:11
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

> [...]

    > Na podstawie tych faktow (a nie domyslow)

    Przedstawiles czesc faktow - pkt 1,2 i moze 3. Reszta to wersja Gownianego

    I vice versa

    HaNkA

  • 136. Data: 2007-12-18 19:03:28
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    Haniu... ty srasz psem dookola domu przyznaj sie ;]
    Poczytalem i przejrzalem Cie na wylot. Tylko srajacy psami bronia srajacych
    psami.

    --
    pozdrawiam
    Piotr "Archie" Połoczański

  • 137. Data: 2007-12-18 20:19:39
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr "Archie" Połoczański" <archie@_fuckspam_wikings.pl>
    napisał w wiadomości news:fk95i3$400$1@serwer.infinity.net.pl...

    > Tylko srajacy psami bronia srajacych psami.

    A pokaz gdzie ja bronie srajacych psami bo chyba dokonujesz
    nadinterpretacji.

    HaNkA

  • 138. Data: 2007-12-18 20:20:21
    Od: Adam Mickiewicz <a...@a...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:
    > Użytkownik "Adam Mickiewicz" <a...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:fk92s3$3sf$4@news.onet.pl...

    > A wiesz to z.....?

    Przegapilem jakies posty w tej sprawie?

    > Wg pozwanego:) Sad oceni :-)

    No ale jesli ma oceniac na znanych nam, przeslankach, to niewiele wiecej
    wymysli :)

    Owszem, jesli pojawi asie inne przeslanki o których gdybasz, to sytuacja
    sie zmieni. Ale poki co...

    AM

    --

    Natenczas nie bedzie zadnej sygnaturki :)

  • 139. Data: 2007-12-18 20:22:08
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Mickiewicz" <a...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:fk92s3$3sf$4@news.onet.pl...

    > No ale na razie nie ma ;)))))

    A wiesz to z.....?

    >jedynym ukaranym za zniszczenie plaszcza

    > koncu to ona wyrazila zgode

    Wg pozwanego:) Sad oceni :-)

    HaNkA

  • 140. Data: 2007-12-18 20:44:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Mickiewicz" <a...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:fk92vq$3sf$5@news.onet.pl...

    > Byloby milo poznac wersje tej pani

    Urok tej grupy [pl.soc.prawo] jest taki ze przewaznie pisza na nia niewinni,
    na ktorych los sie sprzysiagl oraz ci ktorzy zaczynaja post od "moj
    kolega/moj sasiad/moj dziadek szwagra od strony ciotki ma taki problem:)
    Niestety, nie mamy szans na wersje drugiej strony a ja bywam bardzo
    sceptyczna bo wiem, ze ludzie zawsze postrzegaja swoje uczynki lepiej niz
    wszyscy wokol i ich oceny sa mocno subiektywne

    > Alew czy nie sadzisz,

    Sadze, ze od sadzenia jest sad:)

    HaNkA