  • Data: 2003-04-27 21:08:37
    Temat: CO MAM ROBIC - kolizja - mam sprawce :(((
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego ranka wychodze z domu a tu mój SC rozwalony - ktoś w niego wjechał
    wieczorową porą.

    Dziś namierzylem auto ktore na 99% wjechalo w moj samochod.

    1. parkuje pod moim blkiem
    2. przez 2 tyg. od stluczki nie bylo go na parkingu
    3. styl jazdy wlasciciela - fatalny
    4. tylna lampa NOWA
    5. zderzak lakierowany SPRAY - kolor odpowiada elementom jakie pozostaly w moim
    pojeździe
    6. zglosilem to na policje

    POLICJA odpowiedziala mi ze na 99% umorza - bo nie beda robili ekspertyz

    CO MAM ROBIĆ - nie moge sie z tym pogoddzic