  • 11. Data: 2003-06-06 13:00:47
    Temat: Re: Budzet Polski wyda 42 mld zl w zwiazku z integracja, tj ok 1100 zl/ glowe Polaka
    Od: "tdew" <t...@w...spam.jest.zly.pl>

    > Ależ nie! Wręcz przeciwnie!!! Uważam, że jak tylko wejdziemy do Unii -
    > STANIE SIĘ CUD!!!
    > Urzędnicy zrobią się z dnia na dzień uprzejmi i kompetentni, a ludzie u
    > sterów przestaną brać łapówki, bo powiedzą sobie: "Hmmm... za dawnej
    Polski
    > to bym wziął, ale w Unii to mi nie wypada".
    > A wogóle to przepraszam, poniosło mnie po przeczytaniu projektu ustawy i

    eee prosze czytac uwaznie, gdzie ja napisalem ze stanie sie cud ;-) Gdzie ja
    napisalem ze wogole cokolwiek sie zmieni. Po prostu tylko uwazam ze pod zlym
    adresem szukamy winnych.

    Pzdr

  • 12. Data: 2003-06-09 23:26:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jun 2003, tdew wrote:

    >+ "Ewcia" <m...@m...pl> wrote [...]
    >+ > zgadzam się z Tobą Leszku. Jeszcze nie było referendum, a Szanowny Pan
    >+ > Kołodko już wymyślił, jak załatać dziurkę (budżetową
    [...]
    >+ pani Ewo, proste pytanie, czy gdyby nie wejscie do UE bylibysmy krajem
    >+ niskich podatkow,

    Nie, bo już mamy wysokie.
    Ale "na Unię" potrzebne są pieniądze - zarówno na składkę
    członkowską jak i na "środki własne". A rząd nie sygnalizuje
    aby próbował obciąć wydatki...

    >+ Fiskalizm jest charakterystyczny dla krajow
    >+ rzadzonych przez socjalistow

    Ano. Ale chodziło o *dalsze* podwyższenie...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-06-10 05:02:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Nie, bo już mamy wysokie.
    > Ale "na Unię" potrzebne są pieniądze - zarówno na składkę
    > członkowską jak i na "środki własne". A rząd nie sygnalizuje
    > aby próbował obciąć wydatki...

    Rząd nie obetnie a musi podwyższyć.Przecież trzeba będzie załatać ubytek 22%
    z i tak już dziurawego budżetu.
    No ale naród sam tego chciał.

    Leszek

    GG 1631219