  • 1. Data: 2002-08-28 16:27:01
    Temat: Budka telefoniczna
    Od: "Galanty" <g...@w...pl>

    Co grozi za podłączenie się do budki tel. ??

    Jest to budka w ogrodach działkowych. Wieczorem można przyjść i podpiąć
    kabelki. Ryzyko jest bo dzwoniliśmy na własne numery telefonów.

  • 2. Data: 2002-08-28 16:33:46
    Temat: Re: Budka telefoniczna
    Od: "jogurciarz" <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl>

    "Galanty"

    > Co grozi za podłączenie się do budki tel. ??
    >
    > Jest to budka w ogrodach działkowych. Wieczorem można przyjść i podpiąć
    > kabelki. Ryzyko jest bo dzwoniliśmy na własne numery telefonów.

    jakies 5 lat ;), ale to chyba za wykroczenia na wieksza skale

  • 3. Data: 2002-08-28 19:41:46
    Od: p...@p...onet.pl

    Gdzie jest takowa budka ?
    Hmmm cóz ciekawee jak wyglądałaby kwestia udowodnienia tego ?

  • 4. Data: 2002-08-28 19:47:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Hmmm cóz ciekawee jak wyglądałaby kwestia udowodnienia tego ?

    Na gorącym uczynku.
    Wierz mi, że aktualnie jest to bardzo proste...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2002-08-28 22:43:59
    Od: "Galanty" <g...@w...pl>

    > Gdzie jest takowa budka ?
    > Hmmm cóz ciekawee jak wyglądałaby kwestia udowodnienia tego ?

    Wystarczy sprawdzić gdzie dzwoniono i czy zostały naliczone jednostki
    taryfikacyjne.
    Ewentualnie pozostawić linie pod nadzorem i przyłapać na gorącym uczynku
    A.D. Przememysław

  • 6. Data: 2002-08-29 07:20:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Galanty <g...@w...pl> wrote:

    > Ewentualnie pozostawić linie pod nadzorem i przyłapać na gorącym uczynku

    Chciałem zauważyć, że od jakichś 3-4 lat afaik większość linii
    telefonicznych jest pod tzw. nadzorem
    Z centrali oczywiście. Mniej więcej od czasu jak się zaczeło (i skończyło)
    wykorzystywanie budek urmetowskich :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2002-08-29 09:05:45
    Od: i...@p...onet.pl (Igo)

    Galanty (g...@w...pl) napisales:
    > Co grozi za podłączenie się do budki tel. ??
    >
    > Jest to budka w ogrodach działkowych. Wieczorem można przyjść i podpiąć
    > kabelki. Ryzyko jest bo dzwoniliśmy na własne numery telefonów.

    Ale ONI nie wiedza, ze nie miales karty ;0 Chyba, ze wydzwonisz za duzo
    lub bedzie widac naciete kabelki... Wtedy moga sie zgdziwic i sprawdzic
    :) Ale ogolnie nie polecam takich zabaw... :(

    --
    [ free.codersworld.net ] -[ Igo ]-------[ e-mail: igo[at]igo.prv.pl ]-