  • 1. Data: 2002-08-28 14:33:32
    Temat: Aneksacja umowy
    Od: "Dasem" <d...@p...onet.pl>

    Problem: zawarlem umowe developerska, placilem ratami i w umowie byl
    punkt
    ze zostanie naliczona waloryzacja do momentu kiedy zaplace calosc ceny
    z punktu X.
    Przy odbiorze mieszkania okazalo sie ze standard jest nizszy od
    zamawianego,
    wiec cena w punkcie X po negocjacjach ulegla zmniejszeniu
    (podpisalismy ankes).
    Jednakze naliczono mi waloryzacje do chwili kiedy zaplacilem stara
    (wyzsza cene), tlumaczac,
    ze w momencie podpisania aneksu zaplacilem juz cala kwote, a
    naliczanie waloryzacji
    na nowych warunkach - znaczy tylko do momentu kiedy na konto
    dewelopera przelana zostala
    zmniejszona cena mogloby byc zastosowane od momentu podpisania aneksu.
    Troche to pogmatwane, ale mam nadzieje ze ktos mnie zrozumie i pomoze,
    bo nie wiem
    czy robia mnie w balona czy maja racje.

    Z gory dziekuje za pomoc
    Dasem