    From: Sławko<f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Buce z WKU
    Date: Fri, 16 Dec 2005 23:29:20 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam.

    Oto co mi sie zdarzylo wczoraj w WKU. Pojechalem tam mianowicie z dyplomem
    ukonczenia studiow licencjackich (w 2004 roku), zeby dostac przeniesienie do
    rezerwy. Gdybym zalatwial to tylko z urzedniczka, to nie byloby zadnego problemu.
    Niestety, napatoczyl sie akurat jakis wojskowy, zwierzchnik urzedniczki. Ona go
    spytala, czy mnie przenosic do rezerwy . Poniewaz po to przeniesienie pojechalem
    jak po swoje, bylem smiertelnie zdziwiony (i troche przerazony... ), kiedy szanowny
    pan wojskowy raczyl jej odpowiedziec, ze NIE. Dlaczego ? A otoz dlatego, ze studia
    licencjackie skonczylem w 2004 roku, i owszem, ale jeszcze do 2006 korzystam z
    odroczenia z tytulu studiow magisterskich. I dupa blada, nic sie nie dalo zalatwic,
    chociaz molestowalem ich tam chyba ze 20-scia minut. Ich, tzn. roznych panow w
    mundurach, bo urzedniczki byly nawet lekko zdziwione, ze oni sie nie zgadzaja na to
    przeniesienie mnie do rezerwy. Innymi slowy, w kwestionariuszu osobowym na
    studia doktoranckie bede musial wpisac "poborowy". Fajnie, nie ?

    A najlepsze jest to, ze dwoch moich kumpli z roku, z ktorych jeden nalezy do tego
    samego WKU co ja, majacych identyczna sytuacje prawna, dostalo przeniesienie do
    rezerwy. Tylko, ze uczelnia nie wyslala zaswiadczen o kontynuacji nauki.

    Czy wobec tego jest w naszym pieknym kraju tak, ze tego typu decyzje zaleza od
    PRZYPADKU ??? Czy nie ma jakichs przepisow, raz na zawsze i na 100%
    regulujacych te sprawy ??? Jak to mozliwe, ze od widzimisie jakiegos pana w
    mundurze tak wiele zalezy ???

    Nie wie ktos, jaki jest numer i tytul Dziennika Ustaw, dotyczacego poboru do wojska
    ? Bo podobno taki jest - sprobowalbym do niego dotrzec i u zrodla sprawdzic, kto
    ma w koncu racje...

    -> http://usenet.pomocprawna.info